داوطلبان آزمون‌های کاردانی در نظرسنجی سازمان سنجش شرکت کنند

داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای و غیرانتفاعی می‌توانند در نظرسنجی سازمان سنجش درباره نحوه برگزاری این آزمون‌ها شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در ۱۶ کدرشته صبح امروز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ در ۱۶۳ شهرستان و ۲۷۱ حوزه امتحانی برگزار شد. ۸۵ هزار و ۵۴۷ نفر داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد، ۷۵ هزار و ۲۹۲ نفر برای ۱۶ کدرشته با آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

همچنین آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی برای پذیرش دانشجو در ۹ رشته با آزمون جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ برگزار شد. ۱۱۲ هزار و ۱۹۴ نفر در این دوره‌ها ثبت نام و انتخاب رشته کردند که از این تعداد ۸۵ هزار و ۴۷۳ نفر در رشته های با آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سازمان سنجش کشور به منظور بهبود و ارتقا کیفی حوزه های برگزاری آزمون، از داوطلبان این آزمون‌ها در زمینه نحوره برگزاری آزمون نظرسنجی می‌کند. داوطلبان می‌توانند برای شرک در این نظر سنجی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. لازم به ذکر است این نظرسنجی برای 2 گروه داوطلبان عادی و داوطلبان استثنایی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023414

وب گردی

وب گردی