مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 12 مرداد

برگزاری آزمون‌های کاردانی؛ ۴ ماه پس از سیل، جهادی‌های دانشگاه آزاد وسط میدان از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز دوازدهم مردادماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

۴ ماه پس از سیل، جهادی‌های دانشگاه آزاد وسط میدان

این عنوان روزنامه فرهیختگان، از حضور دانشجویی «کمیته سلامت دانشگاه آزاد» در مناطق سیل زده حکایت دارد. بخشی از این گزارش در زیر آمده است: در کلینیک‌های سیار تخت و صندلی و میز برای ویزیت بیماران و مراجعه‌کنندگان و وسایل سرمایشی تعبیه شده بود، ولی از آنجا که هوا بسیار گرم بود و استقبال مردم زیاد؛ تیم اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی با دهیاران هماهنگ می‌کردند تا پزشکان و بیماران به اماکن عمومی مانند مساجد، مدارس و مراکز بهداشتی بروند. همچنین منازلی که روستاییان به روی هم‌ولایتی‌های خود می‌گشودند نیز در این لیست می‌گنجید، بنابراین فقط توزیع داروها در ماشین‌ها انجام می‌شد.

خودروسازان شرقی چگونه با دانشگاه خود را نجات دادند؟

این عنوان روزنامه فرهیختگان به ارتباط صنعت و دانشگاه پرداخته و از ارتباط تنگاتنگ کارخانه‌های بزرگ خودروسازی دنیا با دانشگاه را بررسی کرده است.از جمله این کارخانه‌ها می‌توان به تویوتا، چری و هیوندای اشاره کرد.

مهم‌ترین عناوین امروز دوازدهم مردادماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

آزمون‌های کاردانی برگزار شد

این عنوان روزنامه آفرینش، از برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و کاردانی نظام جدید حکایت دارد. آزمون‌های کاردانی با رقابت بیش از 160 هزار داوطلب برگزار شد.

زمان نتایج انتخاب رشته دکتری اعلام شد

در این عنوان روزنامه آفرینش، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی زمان نتایج انتخاب رشته دکتری را اعلام کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023451

وب گردی

وب گردی