برگزاری محفل بزرگ قرآنی در مسجد‌الحرام / استقبال حجاج از قاریان ایرانی+عکس

سرپرست کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران باحضور همه اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران در مسجد‌الحرام با استقبال حجاج ایرانی و غیر ایرانی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، با پایان برنامه‌های کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران در مدینه منوره اعضای کاروان وارد مکه مکرمه شدند.

حجت‌الاسلام مهدی شجاع سرپرست کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت: باحضور کاروان قرانی در مکه مکرمه برنامه‌های ما وارد مرحله دوم شد که در یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها شب گذشته همه اعضای کاروان با حضور در مسجد‌الحرام محفل و حلقه‌ای قرآنی تشکیل دادند که با استقبال بالای زائران ایرانی و دیگر کشور‌ها مواجه شد.

وی از تلاوت قاریان نامداری چون کریم منصوری در این محفل خبر داد و گفت: در این برنامه قاریان بین‌المللی قرآن کریم مانند کریم منصوری، حمید‌رضا احمدی‌وفا، سعید پرویزی و دیگر اعضای کاروان حضور داشتند که با تلاوت خود تحسین حاضران را برانگیختند.

شجاع از اجرای تواشیح اسماء‌الحسنی در مسجد‌الحرام خبر داد و گفت: این برنامه طبق سنتی قدیمی همه ساله توسط اعضای کاروان قرآنی در طبقه دوم مسجد‌الحرام و روبروی ناودان طلا برگزار می‌شود و اجرای تواشیح اسماء‌الحسنی امسال هم به زیبایی توسط اعضای کاروان در مسجد‌الحرام برگزار و مورد استقبال قرار گفت.

وی ادامه داد: در این محفل عموم زائران ایرانی و غیر ایرانی گرد حلقه قرآنی کاروان جمع شده بود و ضمن همراهی ما تلاوت‌ها و اجرای بچه‌ها را با گوشی تلفن همراه ضبط می‌کردند و حتی در پایان بسیاری از حجاج با قاریان ایرانی عکس یادگاری می‌گرفتند.سرپرست کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران در حج ۹۸ از اجرای برنامه‌ های دیگر توسط اعضای این کاروان خبر داد و گفت: تلاوت در جمع کاروان‌های ایرانی و غیر ایران، تلاوت و تواشیح در برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری و اجرای برنامه در مسجد‌الحرام و دیگر اماکن مذهبی شهر مکه از جمله برنامه‌های کاروان قرآنی در روز‌های آینده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023466

وب گردی

وب گردی