مسئولان شعار ازدواج ساده را از فرزندان خود شروع کنند

وزیر ارتباطات با بیان اینکه سال‌هاست که شعار ازدواج ساده‌تر در کشور داده می شود، گفت: نمی شود مسئولان تنها شعار ازدواج آسان بدهند اما فرزندان آن‌ها خلاف این موضوع عمل کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات صبح امروز در مراسم روز ملی ازدواج گفت: سال‌ها است که شعار ازدواج ساده تر در کشور داده می شود. نمی‌شود مسئولان تنها شعار ازدواج آسان بدهند اما فرزندان آن‌ها خلاف این موضوع عمل کرده و در بهترین تالارها مراسم های خود را به پا کنند به همین دلیل مسئولان برای تحقق این شعار باید از خانواده های خود شروع کنند.

وی افزود: متاسفانه امروزه یک نگاه رقابتی برای هزینه ازدواج و جهیزیه ایجاد شده است و همه با این تفکر که «یک شب است و دیگر تکرار» نمی شود، در مسیر ازدواج به مشکل برمی‌خورند و این امر موجب کاهش تمایل به ازدواج می شود. این موضوع نیاز به فرهنگ سازی و عمل کردن به این موضوع دارد.

آذری جهرمی تاکید کرد: برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان، مسئولان در تمام سطوح باید از خود شروع کنند و نباید شاهد ازدواج های مفصل در خانواده های آن ها باشیم. بهتر است مسئولان از پشت قاب ها خارج شوند و نحوه زندگی شخصی آن ها به تصویر کشیده شود تا زندگی مسئولان نیز مانند مردم ساده شود.

وزیر ارتباطات درباره فضای مجازی گفت: فضای مجازی وسیله ای برای اصلاح الگو رفتاری و عملی جامعه و خانواده است. باید مسئولان را تشویق کنیم تا برای اصلاح آسیب های اجتماعی در جامعه و فضای مجازی، تعاملات موفق زندگی خود را به اشتراک گذارند تا به عنوان الگویی در حوزه خانواده موفق محسوب شوند.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1023490

وب گردی

وب گردی