دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه انقلابی و تحولی مسائل و مشکلات مردم را حل می‌کند

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه منطقه باید با نگاه انقلابی، بسیجی، جهادی، تحولی، کارآمدی و فناورانه، مسائل و مشکلات مردم را حل کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پانزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام به ریاست احمد حیدری نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه و معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ایلام برگزار شد.

حیدری در این جلسه با ابلاغ سلام دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی به مردم استان ایلام و اعضای هیأت امنا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اجرایی کردن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در بحث تحول علمی، فرهنگ، فناوری، ارزش ها، سبک زندگی و ... گام برمی دارد.

وی اظهار کرد: مردم استان ایلام، عاشق اهل بیت(ع) و میزبانانی شایسته برای زوار عتبات عالیات هستند. همچنین مردم این استان با حضور در صحنه ، همیشه در دوران دفاع مقدس برای دفاع از ایران اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: خدمات و تلاش های صورت گرفته توسط نظام جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته ماندگار و در زمینه های نانو، هسته ای و هوافضا امروز در دنیا جایگاه ممتازی قرار داریم.

حیدری تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام باید پیشران توسعه استان را از مدیران ارشد این استان گرفته و بر اساس آن برنامه ریزی کند.

وی ظرفیت های استان ایلام برای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه های توریسم مذهبی به ویژه در ایام اربعین حسینی، کشاورزی، گردشگری، سرمایه گذاری و... بی نظیر دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام باید به دنبال حل مسئله در استان باشد و ظرفیت های بالقوه استان را به فعلیت رسانده و به درون جامعه هدایت کند.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه منطقه باید با نگاه انقلابی، بسیجی، جهادی، تحولی، کارآمدی و فناورانه، مسائل و مشکلات مردم را حل کند.

میرزایی حیدری دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز در این جلسه گفت: این دانشگاه به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاههای استان ایلام و با داشتن ظرفیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی به دنبال حل مسآله در استان و بازوی توانمندی برای کار علمی و پژوهشی در این استان است.

وی اظهار کرد: با نگاه ویژه دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی به دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و با اجرایی شدن پروژه های اقتصادی و سرمایه گذاری های صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد ایجاد تحول در این دانشگاه خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023491

وب گردی

وب گردی