کارآفرینی وجه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با هنرستان‌ها است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه، تربیت دانشجو و دانش‌آموز کارآفرین را وجه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با هنرستان‌ها دانست.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از سوادکوه، داریوش خادمی شورمستی سرپرست دانشگاه آزاد سوادکوه در نشست تخصصی هدایت تحصیلی و جذب دانشجو که با حضور مدیر و معلمان هنرستان شهید بهشتی شهر زیراب و مدیران گروه‌های آموزشی واحد سوادکوه در سالن کنفرانس شهید روح‌الله عمادی دانشگاه برگزار شد، دارا بودن رشته‌های فنی‌ و مهندسی با استادان مجرب، فضای آموزشی و امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی مناسب را از ظرفیت‌های خوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه در آموزش و تربیت نیروی کارآفرین عنوان کرد.

وی با بیان امکان هدایت تحصیلی دانش‌آموزان با حضور استادان مشاوره تحصیلی دانشگاه در هنرستان و مدارس سطح شهرستان و نیز بازدید دانش‌آموزان از فضای آموزشی، تجهیزات و پتانسیل‌های دانشگاه آزاد اسلامی شهرشان، افزود: ادامه تحصیل دانش‌آموز در شهر محل سکونت‌ خود، کاهش هزینه‌های سربار خانواده‌ ناشی از تحصیل در شهرهای دور را به همراه دارد.

مدیر هنرستان شهید بهشتی زیراب نیز با ابراز علاقمندی به ارتباط بیشتر هنرستان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه، بازدید و همکاری فیمابین را روز ارتباط صنعت با دانشگاه در هفته مشاغل مناسب ارزیابی کرد.

عمران نصیری با بیان برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت معلمان و متخصصان هنرستان در دانشگاه خواستار همکاری مشترک در انجام پروژه‌های تحقیقاتی و اقتصادی درآمدزا شد.

همزمان با مباحث مطرح شده، مدیران گروه‌های آموزشی و معلمان حاضر در جلسه نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

کد خبر: 1023495

وب گردی

وب گردی