ارائه ۹۶ هزار بسته خدمتی در حوزه ازدواج به مددجویان  امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از ارائه ۹۶ هزار بسته خدمتی در حوزه ازدواج به مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال ۹۷ تا کنون خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسین خدرویسی با اشاره به فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و روز ملی ازدواج افزود: سال گذشته کمیته امداد ۸۶ هزار و ۷۹۶ خدمت در حوزه ازدواج به مددجویان تحت حمایت ارائه داد.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده در حوزه ازدواج در سال ۹۷ را بیش از ۲۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: این مبلغ برای تهیه جهیزیه نوعروسان، هدیه ازدواج پسران، ازدواج مجدد بانوان و ازدواج دختران خانواده های نیازمند هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: در سال گذشته ۵۷ هزار ۳۴۸ مورد جهیزیه نوعروسان، ۲۱ هزار ۸۵۵ مورد هدیه ازدواج پسران و ۵۱۳۴ مورد حمایت از ازدواج مجدد بانوان برای خانواده‌های تحت حمایت انجام شد. همچنین ۲۴۵۹ مورد حمایت مالی برای دختران خانواده‌های نیازمند ارائه شد.

خدرویسی تاکید کرد: در سه ماهه ابتدای سال ۹۸ نیز ۹۸۳۷ مورد خدمات حمایتی در حوزه ازدواج به مددجویان تحت حمایت در سراسر کشور ارائه شد که به این منظور بیش از ۵۰۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی همچنین گفت: به منظور گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به منظور ترویج ازدواج آگاهانه و پایدار بر مبنای تاکیدات دین مبین اسلام و ترویج الگوی ازدواج ایرانی اسلامی، برنامه ویژه‌ای در دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023520

وب گردی

وب گردی