دانشگاه آزاد اسلامی از مؤثرترین بخش‌های آموزش عالی کشور است

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه، یک دانشگاه اجتماعی و مولود انقلاب است که سعی کرده همیشه در راستای اهداف انقلاب گام بردارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد قم، چهاردهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی قم به ریاست مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قم برگزار شد.

مشکینی در این جلسه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی و مولود انقلاب است که سعی کرده همیشه در راستای اهداف انقلاب گام بردارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در بحث آموزش عالی همواره یاری رسان نظام جمهوری اسلامی بوده و مأموریت خود را با تمام فراز و فرودها انجام داده، اظهار داشت: اولین و مؤثرترین گام در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، علم و پژوهش است که جزء مأموریت های مهم دانشگاه است.

مشکینی ادامه داد: منویات مقام معظم رهبری از لحاظ روشن کردن مسیر و ریل اصلاحی انقلاب، دانشگاه و کشور تعیین کننده و مهم است و به واسطه این ریل گذاری مسئولیت دانشگاه ها سنگین تر از قبل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: این دانشگاه به عنوان یکی از مؤثرترین بخش های آموزش عالی کشور، در حال حاضر حدود 38درصد دانشجویان کل کشور، بیش از 5 میلیون فارغ التحصیل و بیش از نیمی از دانشجویان خارجی که در ایران تحصیل می کنند را به خود اختصاص داده، بنابراین مسئولیت سنگینی را برعهده دارد.

گفتنی است، چهاردهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی قم با حضور آیت الله سعیدی امام جمعه قم و اعضا با هدف بررسی و تصویب بودجه سال 98 برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023531

وب گردی

وب گردی