دولت اراده‌ای در توزیع الکترونیکی کالاهای اساسی ندارد

نماینده تبریز در مجلس با تاکید بر اینکه کم کاری دولت در اجرای توزیع الکترونیکی کالاهای اساسی پذیرفتنی نیست گفت: متاسفانه این روند موجب نابسامانی در جامعه شده و اراده‌ای برای اجرای این مصوبه قانونی وجود ندارد.

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی درباره گرانی کالاهای اساسی با وجود تخصیص اعتبار 14 میلیارد دلاری برای واردات آن گفت: دولت خیلی راحت می‌توانست اقلام مورد نیاز اقشار مختلف جامعه را تامین کند که در این مسیر کم کاری زیادی داشته است.

وی افزود: شرایط و وضعیت کالاهای اساسی و روند توزیع آن در جامعه نابسامان است.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: نماینگان مجلس بارها نگرانی خود را درباره فرایند کالاهای اساسی که در قبال تصمیم سنجیده تخصص 14 میلیارد دلار برای واردات آن به منظور رفع دغدغه مردم اتخاذ کرده بودند اعلام کردند. اما متاسفانه سرانجام این موضوع خوب نبوده است.

فرهنگی تصریح کرد: دولت باید با کارت‌های الکترونیکی سهمیه‌هایی برای همه اقشار جامعه به منظور دریافت کالاهای اساسی قائل می‌شد تا بتواند اقلام مورد نیاز مردم را به آنها بدهد اما این اراده در دولت از ابتدا هم وجود نداشته و در عمل هم مانند دولت قبلی که برخی مصوبات را به درستی اجرا نمی‌کرد رفتار کرده است.

کد خبر: 1023534

وب گردی

وب گردی