دانشگاه آزاد اسلامی براساس اسناد بالادستی نظام بودجه‌ریزی می‌کند/ نگاه دانشگاه آزاد به درآمدهای غیرشهریه‌ای نگاه علمی برای حل مسائل کشور است

رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نظام بودجه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس اسناد بالادستی نظام و در راستای تحقق اهداف و چشم‌اندازهای گام دوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد زنجان، بهروز طهماسب کاظمی نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه و مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها دانشگاه آزاد اسلامی در چهاردهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیم معنوی و مادی برخوردار بوده و گام های بلندی برای توسعه و تعالی کشور برداشته است.

وی به رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد حل مسائل ملی فعالیت می کند و هر واحد دانشگاهی منطبق بر اقتضائات و مسائل آن منطقه باید برای حل مسائل و مشکلات برنامه ریزی کنند.

طهماسب کاظمی با تأکید بر توجه به مطالبات دانشجویی خاطرنشان کرد: دانشجو نزد دانشگاه امانت است و باید از سرمایه هایی که به ما سپرده شده، محافظت کنیم.

وی ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به دانشجویان را مهم ارزیابی کرد و گفت: ارائه خدمات با کیفیت بالا و قابل قبول به دانشجویان مورد توجه جدی دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها دانشگاه آزاد اسلامی به رابطه صنعت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: متأسفانه رابطه مطلوبی بین صنعت و دانشگاه در کشور وجود ندارد و دانشگاه ها باید نگاه جامع و چند وجهی به مسائل حوزه صنعت داشته باشند و اعتماد بخش صنعت را برای حل مسائل جلب کنند. اگر دانشگاه و آموزش عالی را به اقتصاد و معرفت مردم گره نزنیم، مردم اعتمادشان را به دانشگاه از دست خواهند داد.

وی تصریح کرد: نگاه دانشگاه آزاد اسلامی به مسأله درآمدهای غیرشهریه ای نگاه صرفاً اقتصادی و درآمدی نیست، بلکه نگاهی علمی به این حوزه برای حل مسائل کشور دارد.

رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص نحوه بودجه بندی در این دانشگاه گفت: نظام بودجه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس اسناد بالا دستی نظام و در راستای تحقق اهداف و چشم اندازهای گام دوم انقلاب اسلامی است.

تشکیل مجمع خیرین دانشگاهی به منظور توسعه امر نیکوکاری

طهماسب کاظمی تشکیل مجمع خیرین دانشگاهی را یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک راهبرد برای توسعه امر نیکوکاری است دانست و افزود: این مهم در دانشگاه اتفاق افتاده است و به دنبال بسط و توسعه آن در نقاط مختلف کشور هستیم.

وی در خصوص توسعه رشته های علوم پزشکی در مناطق مختلف کشور اظهار داشت: توسعه رشته های علوم پزشکی بر مبنای آمایش سرزمینی و هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.

رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: هماهنگی و ارتباط مطلوبی بین مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با دانشگاه علوم پزشکی زنجان وجود دارد و این ارتباط و هماهنگی می‌تواند برای توسعه حوزه پزشکی مؤثر و مفید واقع شود.

طهماسب کاظمی خاطرنشان کرد: استان زنجان دارای ظرفیت های بالایی در حوزه های مختلف اقتصادی و دانش بنیان بوده و می تواند بیش از پیش مؤثر واقع شود و دانشگاه آزاد اسلامی زنجان می تواند زمینه های زیرساخت برای بخش های مختلف مولد استان را مهیا کند.

وی از همراهی و حمایت مسئولان استان زنجان از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان قدردانی کرد و آن را فرصتی بی بدیل برای تحقق اهداف دانشگاه برشمرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023583

وب گردی

وب گردی