آغاز رزمایش دریایی رژیم صهیونیستی از روز یکشنبه

ارتش رژیم صهیونیستی از برگزاری رزمایش دریایی با حضور ناوگان‌هایی از ده کشور در شهر حیفا خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، در ادامه هراس رژیم صهیونیستی از عملیات گروه‌های مقاومت از جمله حزب‌الله لبنان، ارتش این رژیم رزمایش نظامی دیگری در منطقه برگزار می‌کند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه اعلام کرد از صبح امروز رزمایش زمینی-دریایی بزرگی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی و به‌طور خاص شهر بندری «حیفا» برگزار خواهد شد.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» در این رزمایش ناوگان‌های دریایی از ده کشور دیگر نیز حضور خواهند داشت و طی آن عملیات‌های مختلفی از جمله پرواز سریع بالگردهای صهیونیستی تمرین خواهد شد.

ژنرال «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی دستور اجرای این رزمایش را صادر کرده و تا روز پنجشنبه نیز تمرینات نظامی ذیل آن ادامه می‌یابد.

این در حالی است که هفته قبل نیز ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش نظامی را شامل یگان‌های زرهی نیروی زمینی، بالگردها و جنگنده‌های نیروی هوایی، در مناطق مجاور نوار غزه از جمله شهر «عسقلان» برگزار کرد. (جزئیات بیشتر)

به‌نظر می‌رسد این رزمایش جدید رژیم صهیونیستی با سخنان اخیر «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان که گفته بود از توانمندی موشک‌های نقطه‌زن برخوردار هستند، بی‌ارتباط نباشد

کد خبر: 1023615

وب گردی

وب گردی