تدارک جمکران برای آخر هفته منتظران/ اقامه عزای شهادت امام باقر(ع)

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه‌های این هفته مسجد گفت: باتوجه به اینکه روز جمعه این هفته مصادف با شهادت امام باقر(ع) است، برنامه‌های روز پنجشنبه و جمعه با حال و هوای عزاداری شهادت این امام بزرگوار برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز،حجت‌الاسلام یاسین حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برنامه‌های پایان هفته این مکان مقدس برای منتظران و عاشقان امام زمان (عج) گفت: مسجد مقدس جمکران هر هفته از روز سه‌شنبه میزبان خیل عظیمی از عاشقان و منتظران امام زمان(عج) است و به این منظور برای کیفیت بخشی به حضور مردم و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متناسب با ایام برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد.

وی افزود: مسجد مقدس جمکران از روز سه‌شنبه میزبان خیل عظیم عاشقان امام مهدی(عج) خواهد بود و در این راستا در این روز مصادف با ۱۵ مردادماه برنامه آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و مراسم دعای توسل نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی و قرائت دعای مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.

حسین‌آبادی افزود: برنامه‌های مسجد جمکران در روز پنجشنبه ۱۷ مردادماه با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود و مراسم دعای کمیل نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام قدرتی و قرائت دعای علی مالکی‌نژاد برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در روز جمعه نیز برنامه‌های ویژه‌ای در مسجد جمکران برای منتظران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برنامه‌ها در این روز با قرائت دعای عهد در ساعت ۵:۴۵ آغاز می‌شود و مراسم دعای ندبه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام تراشیون و قرائت دعای حسن شالبفان برگزار خواهد شد.

وی افزود: پایان بخش برنامه‌های هفتگی این مسجد در روز جمعه ۱۸ مردادماه، قرائت زیارت آل یاسین در ساعت ۱۹ خواهد بود.

حسین‌آبادی در پایان گفت: روز جمعه ۱۸ مردادماه مصادف با شهادت امام جواد(ع) است لذا برنامه‌های روز پنجشنبه و جمعه این هفته مسجد جمکران مصادف با شب و روز شهادت، با حال و هوای عزاداری برای شهادت ایشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023636

وب گردی

وب گردی