وضعیت اسکان زائران در مشاعر بهتر از سال گذشته است

رییس موسسه مطوفین حجاج ایرانی در عربستان سعودی با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و وضعیت اسکان زائران ایرانی در مشاعر را بررسی کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، عصام الازهر رییس موسسه مطوفین حجاج ایرانی در عربستان سعودی روز گذشته (شنبه) با حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار کرد.

در این دیدار که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در مکه مکرمه انجام شد، رییس موسسه مطوفین، گزارشی از اقدامات و خدمات این موسسه به حجاج ایرانی در سال جاری ارایه کرد.

عصام با ابراز خرسندی از دیدار با مسئول بعثه مقام معظم رهبری گفت: ما همه تلاش خود را برای ارایه هر چه بهتر خدمات به زائران ایرانی در ماه های اخیر به کار گرفته ایم.

وی افزود: امسال در مشاعر مقدسه (عرفات، مشعر و منا) برنامه هایی برای بهبود وضعیت و شرایط زائران ایرانی در ایام تشریق انجام شده است و قطعا، وضعیت آنان امسال از گذشته بهتر خواهد بود.

رییس موسسه مطوفین حجاج ایرانی در این زمینه به برخی اقدامات نظیر تسطیح و تعریض مسیر عبور کاروان های حجاج کشورمان، بهبود وضعیت کولرها و ایجاد روشنایی میان چادرها اشاره و ابراز امیدواری کرد رضایت زائران ایرانی از امکانات و تسهیلات ایجاد شده برای انجام مناسک آنان ارتقا یابد.

وی گفت: موسسه مطوفین، خانه شما است و امیدواریم بتوانیم خدمات مناسبی ارایه کنیم.

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی نیز در این نشست، از اقدامات صورت گرفته قدردانی و ابراز امیدواری کرد موسسه مطوفین، خدمات شایسته ای به زائرین کشورمان ارایه کند.

موسسه مطوفین ایران یکی از موسسات سعودی برای ارایه خدمات و تسهیلات به زائران ایرانی در موسم حج تمتع است.

دولت عربستان سعودی، ارایه خدمات و رسیدگی به امور زائران کشورهای مناطق مختلف جهان را در مکه مکرمه به چند موسسه مطوفین واگذار کرده است که از جمله آنها موسسه مطوفین حجاج ایرانی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023640

وب گردی

وب گردی