پرونده ۲۴ مدرسه بنیاد شهید در حال بررسی در محاکم قضایی است

مدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت: پرونده ۲۴ مدرسه بنیاد شهید در حال بررسی در محاکم قضایی است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران درباره وضعیت کنونی مذاکرات بنیاد شهید و آموزش و پرورش درباره مدارس بنیاد که در اختیار آموزش و پرورش است گفت: بنیاد شهید برای برخی از مدارسی که در اختیار ما بود حکم تخلیه و قلع و قمع گرفت که با مذاکراتی که صورت گرفت آموزش و پرورش مکلف به اجاره تخلیه و یا خرید شده است.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس توافقی که بین سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید بسته شده است مقرر شد این مدارس فعلا اجاره شود و در ابتدای سال ۹۹ این مدارس خریداری خواهد شد.

فولادوند در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ خرید این املاک مشخص شده است یا خیر؟ اظهار کرد: ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد برای خرید این مدارس در نظر گرفته شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه در پاسخ به این سوال که در مذاکرات با بنیاد شهید مقرر شده که قیمت ملک به صورت مد نظر بنیاد شهید مسکونی خریداری شود یا به صورت مد نظر آموزش و پروش آموزشی؟ گفت: این مشکل فقط برای ۳ مدرسه وجود داشت و بنیاد شهید خواستار این بود که این مدارس به قیمت مسکونی خریداری شود که با مذاکرات انجام شده مقرر شد این سه ملک هم به صورت ملک آموزشی خریداری شود.

فولادوند در ادامه در پاسخ به این سوال که وضعیت سایر مدارس بنیاد که در اختیار آموزش و پرورش است چه شد؟ افزود: پرونده ۲۴ مدرسه بنیاد شهید در حال بررسی در محاکم قضایی است.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1023710

وب گردی

وب گردی