آخرین وضعیت اجرای طرح خشونت زدایی در مدارس ابتدایی از مهر ماه ۹۸

مدیر کل دفتر آموزش دبستانی گفت:این سند از نظر یافته‌های علمی و پژوهشی در پژوهشگاه تعلیم و تربیت در حال بررسی است و نظر پژوهشگاه که اعلام شود بر آن اساس از شروع سال تحصلی به صورت محدود در تعدادی از مدارس اجرایی خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی شکوهی، مدیر کل دفتر آموزش دبستانی درباره آخرین وضعیت اجرای طرح خشونت زدایی در مدارس ابتدایی از مهر ماه ۹۸ گفت: طرح خشونت زدایی از مدارس آماده شده و به پژوهشگاه تعلیم و تربیت جهت بررسی و اعلام نظر فرستاده شده است تا صاحبنظران آن حوزه هم نظرات خود را اعلام کنند.

وی در ادامه افزود: با این وجود آنچه مدنظر معاونت ابتدایی بود آماده شده و در سند پیش بینی شده است. طرح خشونت زدایی در مدارس موضوع مهمی است و حتما باید به همه ابعاد آن توجه شود.

شکوهی در ادامه بیان کرد: این سند از نظر یافته‌های علمی و پژوهشی در پژوهشگاه تعلیم و تربیت در حال بررسی است و نظر پژوهشگاه که اعلام شود بر آن اساس از شروع سال تحصلی به صورت محدود در تعدادی از مدارس اجرایی خواهد شد.

مدیر کل دفتر آموزش دبستانی گفت: اجرای این طرح بستگی به نظرات تخصصی پژوهشگاه دارد.

شکوهی در ادامه درباره تعداد مدارسی که طرح خشونت زدایی در آن به صورت پایلوت اجرایی خواهد شد گفت: گسترده اجرا در مدارس بعد از اعلام نظر پژوهشگاه مشخص می‌شود.

میزان


انتهای پیام/

کد خبر: 1023712

وب گردی

وب گردی