مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 14 مردادماه

« راه‌اندازی دانشگاه‌های فناوری‌محور؛ هدف‌ دانشگاه آزاد اسلامی و انتقال سخنان انبیا به دانشجویان» از جمله مهم‌ترین عناوین امروز روزنامه دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز چهاردهم مردادماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

هدف‌مان راه‌اندازی دانشگاه‌های فناوری‌محور است

خبرنگار روزنامه فرهیختگان در این عنوان با روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی به گفت‌و‌گو نشسته است. وی در این گفت‌و‌گو اعلام کرد: همت و عزم‌مان در دانشگاه آزاد اسلامی این است که دانشگاه‌های فناوری یا همان موسسات فناوری یا دانشگاه فناوری آزاد راه‌اندازی شوند. این دانشگاه‌های فناوری یک‌سری اجزا و المان‌ها دارند که از این اجزا می‌توان به شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد و پردیس‌ها اشاره کرد.

سخنان انبیا را به دانشجویان منتقل کنید

این عنوان روزنامه فرهیختگان از سفر دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای هیات‌رئیسه دانشگاه به شهرستان دماوند و دیدار آن‌ها با آیت‌الله جوادی‌آملی حکایت دارد. آیت‌الله جوادی‌آملی در این دیدار گفت: دانشجویان امانت‌های الهی هستند که باید سخنان انبیا را به آنها منتقل کرد.

مهم‌ترین عناوین امروز چهاردهم مردادماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

نتایج اولیه کنکور 98، چهارشنبه منتشر می‌شود

در این عنوان روزنامه آفرینش، زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال 98 اعلام شده است. نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تنظیم شده و چهارشنبه 16 مرداد ماه منتشر می‏‌شود.

دفترچه سوالات آزمون‌های کاردانی منتشر شد

این عنوان روزنامه آفرینش، از انتشار دفترچه سوالات آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 و آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید حکایت دارد. این آزمون همزمان با آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید برای پذیرش دانشجو در کدرشته های با آزمون جمعه 11 مرداد برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023718

وب گردی

وب گردی