ضرورت توجه به نهضت نرم‌افزاری و تولید علم توسط جوانان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با تاکید بر نهضت نرم افزاری و تولید علم توسط جوانان گفت: نظامی که چنین پشتوانه‌ای داشته باشد برای جهان تاریخ ساز و درس‌آموز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد واحد اردبیل در آیین افتتاحیه سومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تشکیلاتی چند قدم تا آسمان که توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ‌کشور و با حضور مسئولین استانی ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهیدان و نگاه عالمانه و حکیمانه رهبر فرزانه به حوزه‌ی علم و اندیشه است.

وی ساختن فکر، روح بلند و شکوفایی اندیشه را از دستاوردهای فعالیت در تشکل‌ها برشمرد و گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از تشکل‌هایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و خلوص و فرهنگ معنوی خود را تاکنون حفظ کرده است.

رسولی با خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما نسل جوان و بیداری هستید و همت و تلاش شما باعث تعالی روحی و افزایش عزت ملی می شود.

وی با تاکید بر نهضت نرم افزاری و تولید علم توسط جوانان گفت: نظامی که چنین پشتوانه‌ای داشته باشد برای جهان تاریخ ساز و درس‌آموز خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل تصریح کرد: پیشوای انقلاب اسلامی ایران روح عزت ملی را در مردم احیا کرد و فرهنگ ‌« ما می‌توانیم » را در دل مردم جایگزین کرد. شما باید مرزهای علم را درنوردید و برای رسیدن به اوج و پیشرفت، عزت ملی را در همه عرصه‌ها حفظ کنید.

معرفی آرمان‌های انقلاب اسلامی از اهداف اصلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است

در ادامه بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل نیز حفظ ارزش‌های اسلامی و معرفی آرمان‌های انقلاب اسلامی را از اهداف اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان دانست و اظهار کرد: علم آموزی، تهذیب و اخلاق‌مداری باید از برنامه های راهبردی این اتحادیه باشد.

ندایی شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را شعار سرنوشت‌ساز ملت ایران معرفی و افزود: انقلاب اسلامی ایران با اتحاد مردم، رهبری امام و ایمان به خدا به پیروزی رسید.

وی به تحریم های ظالمانه‌ی دشمنان نظام اشاره کرد و افزود: وقتی ملتی طاغوت زمان را شکست می‌دهد پس با همدلی و تلاش می تواند این تحریم ها را نیز پشت سر‌بگذارد.

معاون استاندار اردبیل خروج از برجام را ننگی بر پیشانی آمریکا دانست و بیان‌کرد: آمریکا نتوانست سایر کشورهای اروپایی را با سیاست های غلط خود همراه کند و با خروج از برجام خود را در انزوا قرار‌ داد.

وی حربه‌ جدید دشمن را در ایجاد یاس و ناامیدی در مردم و بدبینی به اصل نظام و حاکمیت برشمرد و اضافه‌کرد: دشمن می‌خواهد با ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها و مذاهب و ایجاد تفرقه باعث تضعیف این نظام مقدس شود و حس ناکارآمدی نظام را برای مردم القا کند.

ندایی شرایط کنونی جامعه را حساس توصیف کرد و گفت: در چنین وضعیتی دولت تلاش خود را افزایش داده‌ است و با برنامه‌ریزهای انجام شده سعی می‌کند این برهه از زمان را با سرافرازی طی کند و به جهان و جهانیان نشان دهد که استکبار جهانی شکست‌پذیر است.

کد خبر: 1023773

وب گردی

وب گردی