تقدیر از مدال‌آوران المپیک اختراعات و خلاقیت جهان در واحد علوم و تحقیقات

دانش‌آموزان مدال‌آور هشتمین المپیک اختراعات و خلاقیت جهان (WICO ۲۰۱۹) در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات در این مراسم از پدرام یوسفی، عرفان یلان، امیر حسین میرمهدی، شایان سنگانه، امیرعباس محمدی‌کوشکی، فاطمه ابراهیمی، یگانه اسماعیل‌زاده، هستی رضایی، امیررضا فتحراضی، نروان دیلین بهبو، احرار سروی، بارمان غریبی و آرمان روحی، تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است هشتمین المپیک اختراعات و خلاقیت جهان (WICO) با حضور نمایندگان ۲۰ کشور جهان از تاریخ 3 تا 5 مرداد (25 الی 27 جولای) در سئول کره جنوبی برگزار شده است.
در این دوره از WICO، پدرام یوسفی در کلاس شیمی و تجهیزات شیمیایی، عرفان یلان، امیرحسین میرمهدی، شایان سنگانه، امیرعباس محمدی کوشکی، فاطمه ابراهیمی، یگانه اسماعیل‌زاده و هستی رضایی در کلاس برق و الکترونیک، امیررضا فتحراضی، نروان دیلین بهبو و احرار سروی در کلاس مکانیک و مکاترونیک، بارمان غریبی در کلاس متالوژی و آرمان روحی در کلاس مهندسی پزشکی موفق به کسب مدال شدند.
همچنین «پدرام یوسفی» موفق به کسب جایزه ویژه بهترین طرح بیوتکنولوژی و «عرفان یلان» موفق به کسب کاپ ویژه این مسابقات نیز شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1023777

وب گردی

وب گردی