برگزاری جلسه شورای کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

جلسه شورای بسیج اساتید واحد تهران مرکزی با حضور دکتر امیر حسین محمودی  مسئول بسیج اساتید و جمعی از اعضای شورا و رؤسای بسیج دانشکده ها برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تهران مرکزی، در این جلسه پیرو تصویب کلیات طرح برگزاری سلسله نشستهای تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در تببین محور های 7 گانه بیانیه، هر یک از اعضاء شورا و مسئولین بسیج اساتید دانشکده ها به ارائه نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند و هرکدام از دانشکده ها مجری برگزاری یکی از محورها ی 7گانه شدند.

قرار است، مجری محورهای: علم و پژوهش ، معنویت و اخلاق، اقتصاد و عدالت و مبارزه با فساد به ترتیب: دانشکده فنی مهندسی و دانشکده علوم پایه، دانشکده ادبیات، دانشکده اقتصاد و حسابداری و دانشکده حقوق باشند.

همچنین دانشکده علوم سیاسی، دانشکده زبان های خارجی، دانشکده روانشناسی وعلوم تربیتی و دانشکده مدیریت به ترتیب مجری محورهای: استقلال و آزادی، عزت ملی - روابط خارجی - مرزبندی با دشمن، سبک زندگی و نقش آفرینی جوانان را در تحقق اهداف گام دوم عهده دار شدند.

دانشکده ارتباطات ورسانه نیز یک نشست تخصصی با عنوان نقش رسانه ها و فضای مجازی در اعتلا و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ( شناسایی تهدیدها و فرصتهای فضای مجازی و وب) برگزار می نماید.

گفتنی است، نشست های علمی با محوریت مطرح شده در جلسه در سال تحصیلی 99-98 با حضور اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023787

وب گردی

وب گردی