مرادی به مسابقات جهانی نمی‌رسد/ رکوردگیری از ملی‌پوشان وزنه برداری تا آخر هفته

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: وضعیت ملی‌پوشان از نظر فنی بد نیست ولی با ایده‌آل هنوز فاصله داریم با این حال اواخر هفته رکوردگیری انجام و اسامی ملی‌پوشان اعزامی به جهانی مشخص می‌شود.

محمدحسین برخواه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، درباره اردوی تیم ملی و شرایط ملی‌پوشان برای رسیدن به مسابقات جهانی گفت: در حال حاضر اردوی ماقبل تیم ملی وزنه‌برداری برای مسابقات جهانی در شهرستان نور در حال برگزاری است. این رقابت‌ها اواخر شهریور به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و ما طبق برنامه‌ریزی یک مرحله دیگر اردو پیش رو داریم تا مسابقات جهانی ۴۵ روز دیگر فرصت داریم و اواخر این هفته از ملی‌پوشان رکوردگیری خواهیم کرد و هفته آینده هم اسامی ۱۲ ملی‌پوش وزنه‌برداری به فدراسیون جهانی ارسال خواهد شد که از این تعداد ۱۰ نفر روی تخته خواهند رفت.

وی ادامه داد: شرایط ملی‌پوشان بد نیست. البته یک مقدار تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله داریم و امیدواریم در این مدت زمان باقی مانده تا مسابقات جهانی به بهترین آمادگی برسیم و نتایج قابل قبولی کسب کنیم. در حال حاضر همه وزنه‌برداران تمرینات فشرده خود را پیگیری می‌کنند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد وضعیت سهراب مرادی پس از مصدومیتش اظهار کرد: سهراب در حال حاضر در آلمان به سر می‌‌برد و کارهای درمانی‌اش را پیگیری می‌کند. خوشبختانه روند درمانش خوب پیش می‌رود. او یکی از امیدهای تیم ما در میدان المپیک است. امیدواریم که هر چه سریع‌تر این وزنه‌بردار سلامتی‌اش را به‌دست بیاورد. با توجه به اینکه تا مسابقات جهانی زمان خیلی کمی باقی مانده خیلی بعید است که او بتواند به این مسابقات برسد. در وهله اول سلامتی او برای همه ما ارزشمند است و تا رسیدن به شرایط جسمانی مناسب فعلاً در کنار ما نیست.

برخواه در مورد پیش‌بینی‌ از نتایج مسابقات جهانی عنوان کرد: ما امیدواریم که بتوانیم نتایج خوبی در این مسابقات به‌دست بیاوریم. سال گذشته در رقابت‌های جهانی ترکمنستان تیم ایران توانست به عنوان سومی برسد. امسال امیدواریم که نسبت به سال گذشته نتایجی که به دست می‌آوریم بهتر باشد. در این راه همه تلاش خودمان را خواهیم کرد اما باید به این نکته هم توجه کنیم که این مسابقات گزینشی المپیک محسوب می‌شود و همه کشورها با همه توان‌ حاضر خواهند شد. ایران هم همیشه نشان داده که یکی از مدعیان است و امیدواریم در این مسابقات همه چیز به سود ما تمام شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1023788

وب گردی

وب گردی