اسامی نفرات برتر کنکور 98 منتشر شد/ پیشتازی پایتخت‌نشینان و درخشش دو داوطلب از لار

اسامی نفرات برتر گروه‌های پنج‌گانه کنکور سراسری 98 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اسامی نفرات برتر گروه‌های پنج‌گانه کنکور سراسری 98 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

رتبه‌های یک تا 10 در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی به ترتیب علیرضا سخایی‌راد از اهواز، محمدصادق مجیدی یزدی از تهران، دانا افاضلی از تهران، آریا جلالی از لاهیجان، علی عباسی از شهرکرد، سید ارشان دلیلی از ساری، پارسا امینی از مشهد، فاطمه جعفری از تهران، مهران منتظر از تفت و محمدمهدی ابوترابی از تهران هستند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی به ترتیب ایزدمهر احمدی‌نژاد از تهران، محسن راستکار از تبریز، فرهنگ امیری از شیراز، رسا ظفری از تبریز، محمدرضا ارشدی صوفیانی از تبریز، امیررضا یسکابادی از مشهد، گلسا مصباحی از شیراز، ریحانه فرخی مالکی از رشت، سیاوش کیانپور از اهواز رتبه‌های نخست تا نهم را به خود اختصاص دادند.

جالب این‌که امیرحسام زارع از بیرجند و سیدمهدی زارع‌زاده ابرقویی از ابرکوه به صورت مشترک رتبه 10 را در این گروه کسب کردند.

در گروه آزمایشی علوم انسانی به ترتیب فاطمه شبخیز از لار، مریم اسماعیلی از تهران، امین ایمانپور از تبریز، سیده آمنه موسوی لقمان از بهار، علی حاجیان از لار، فاطمه رستموندی آغمیونی از تهران، محمدعرفان هوشیاری از تهران، آتنا طاهری از تهران، محمدحسین سه‌دهی از تهران و ملیکا دادخواه تیرانی از اصفهان، در رتبه‌های اول تا دهم ایستادند.

پنج رتبه برتر گروه آزمایشی هنر نیز به ترتیب ساراسادات کریمی از تهران، صبا محمدی مفرح از تهران، پریا سینائیان از تهران، مرجان حاتمی ورزنه از تهران و پارسا رحمان مشهدی از تهران لقب گرفتند که نکته جالب تسخیر رتبه‌های برتر این گروه توسط پایتخت‌نشیان بود.

در گروه آزمایشی زبان هم صالح شاملو احمدی از تهران، امیرشایان چادگانی‌پور از اصفهان، شهریار رجائی فیروزآبادی از تهران، پریناز باستانی از تهران و کسری محمدی از تهران در رتبه‌های اول تا نخست گروه خود قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023889

وب گردی

وب گردی