ارتقای جایگاه رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از ارتقای جایگاه و افزایش حق مدیریت رؤسای این باشگاه در واحدهای دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه افزایش میزان حق مسئولیت روسای باشگاه در واحدهای دانشگاهی در شصت و چهارمین جلسه هیأت امنای این باشگاه مطرح شد، گفت: در همین راستا ضمن ارتقای جایگاه باشگاه و قرار گرفتن آن زیر نظر رؤسای واحدهای دانشگاهی، حق مدیریت روسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به میزان حق مدیریت مدیران گروه های آموزشی افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: حق مدیریت رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در محدوده حداقل حق مدیریت مدیران گروه های آموزشی در واحدهای سطح سه تا حداکثر حق مدیریت مدیران گروه های آموزشی در واحدهای سطح یک تعریف و از محل اعتبارات جاری واحدهای دانشگاهی پرداخت خواهد شد.

نگاهداری اظهار داشت: حق مدیریت اختصاص یافته متناسب با کیفیت و کمیت فعالیت ها و تلاش هر یک از رؤسای باشگاه در واحدهای دانشگاهی بر اساس دستورالعمل ارزیابی عملکرد از طرف ستاد مرکزی باشگاه تعیین خواهد شد.

وی در پایان تاکیدکرد: رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در واحدها زیر نظر رؤسای واحدهای دانشگاهی فعالیت می کنند و از سایر مزایا و امتیازات پست سازمانی مدیر گروه نیز بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023892

وب گردی

وب گردی