پیشنهاد حضور در مانور تبلیغاتی مؤسسات کنکور را نمی‌پذیرم/ روزانه 11 ساعت مطالعه داشتم

رتبه 10 کنکور علوم تجربی گفت: با توجه اینکه در مدرسه استعدادهای درخشان تحصیل می‌‌کردم کلاس‌های درس مدرسه کفایت می‌کرد و نیازی به استفاده از دیگر مراکز آموزشی نبود.

امیر حسام زارع رتبه 10 کنکور علوم تجربی از استان خراسان جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره دلایل موفقیت خود در این آزمون گفت: مهم‌‌ترین رمز موفقیتم را توکل به خدا، تلاش مستمر در مطالعات درسی و برنامه‌ریزی صحیح می‌دانم. آزمون‌‌‌های مختلف یک موسسه را شرکت کردم و از کتاب‌‌های آموزشی مرتبط با رشته خودم استفاده کردم؛ اما در کلاس‌‌های کنکور شرکت نکردم و با توجه اینکه در مدرسه استعدادهای درخشان تحصیل می‌‌کردم کلاس‌های درس مدرسه کفایت می‌کرد و نیازی به استفاده از دیگر مراکز آموزشی نبود.

وی درباره انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه مورد نظر خود افزود: تصمیم دارم در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه تحصیل دهم.

رتبه 10 کنکور علوم تجربی 98 یادآور شد: مطالعات من در دوره‌‌‌های زمانی متفاوت بود و از روزی 7 تا 11 ساعت مطالعه داشتم. برای ماه آخر ساعت مطالعاتی بیشتری دارم و بیشتر تمرکزم بر روی دروس ریاضی و فیزیک و زیست‌‌شناسی بود.

زارع تاکید کرد: با توجه به اینکه از هیچ کلاس کنکوری استفاده نکردم، اگر پیشنهاد مالی برای حضور تبلیغاتی در این موسسات داشته باشم به هیچ عنوان تقاضای حضور در مانور تبلیغاتی آنها را نمی‌پذیرم.

وی درباره خروج از کشور و ادامه تحصیل متذکر شد: اگر شرایط لازم برای ادامه تحصیل داشته باشم به خارج از کشور برای کسب تخصص می‌روم و برای خدمت به وطنم بعد از کسب تخصص لازم به ایران باز خواهم گشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023898

وب گردی

وب گردی