دانشگاه آزاد اسلامی به سمت حل مسائل استانی پیش می رود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به سمت حل مسائل استانی پیش می رود و با این رویکرد سهم دانشگاه در مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هر منطقه مشخص می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد بیرجند، هفدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی با حضور علی سروری مجد نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و اعضای هیأت امنای استان خراسان جنوبی در واحد بیرجند برگزار شد.

سروری مجد در این جلسه با بیان اینکه بودجه دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با سال تحصیلی است، گفت: رویکرد جدید دانشگاه ازاد اسلامی در نظام بودجه نویسی به گونه ای است که واحدهای دانشگاهی ملزم هستند برای تحقق بودجه، برنامه ریزی دقیقی ارائه کنند.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی به سمت حل مسائل استانی پیش خواهد رفت و با این رویکرد در واقع سهم این دانشگاه در مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هر منطقه مشخص می شود.

سروی مجد ادامه داد: در خراسان جنوبی نیز پایش صورت گرفته و برنامه متناظر با آن تهیه شده است و در سال آینده برنامه جدیدتر و جامع تری ارائه خواهد شد.

سید حسن هاشمی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه ازاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه واحدهای دانشگاهی باید تفسیر درستی از عملکرد و هزینه های خود داشته باشند، گفت: تأکید طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تنظیم بودجه موجب شد امسال بودجه ای کاملاً شفاف و عملیاتی تدوین شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023961

وب گردی

وب گردی