مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد سیاست‌گذاری برگزار شد

مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد سیاست‌گذاری با محوریت چالش حل مسائل کلان کشور در پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد سیاست‌گذاری با محوریت چالش حل مسائل کلان کشور امروز سه‌شنبه ۱۵ مردادماه ۹۸ در پژوهشکده سیاست‌گذاری دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این المپیاد به همت پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف و مؤسسه الگوی تعلیم و تربیت قاف ویژه دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم و یازدهم برگزار می‌شود.

مهدی فاتح راد، آینده‌پژوه و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف در مراسم افتتاحیه به تبیین مفهوم سیاست برای دانش‌آموزانی پرداخت که توانسته‌اند آزمون ورودی المپیاد را با موفقیت پشت سر بگذارند.

مصطفی حائری در گفت‌وگو با ایسکانیوز، هدف از برگزاری این المپیاد را فاصله گرفتن دانش‌آموزان از تحلیل‌های عوامانه‌ای توصیف کرد که در فضاهای مختلفی از تاکسی تا محیط دانشگاه مطرح می‌شود.

در دوره نخست که از ۱۵ تا ۱۸ مردادماه ۹۸ برگزار می‌شود، دانش‌آموزان در کارگاه‌های مقابله با فساد و آموزش و پرورش شرکت می‌کنند و بازدیدی نیز از موزه ایران باستان خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023967

وب گردی

وب گردی