رشته فیزیک را برای ادامه تحصیل در دانشگاه‌ انتخاب می‌کنم

رتبه اول گروه آزمایشی زبان در کنکور سراسری سال 98 گفت: علاوه بر کنکور گروه زبان در گروه آزمایشی ریاضی و فنی هم شرکت کردم و قصد دارم برای ادامه تحصیل در دانشگاه، رشته فیزیک را از گروه ریاضی و فنی انتخاب کنم.

صالح شاملو احمدی رتبه اول گروه آزمایشی زبان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص ساعات مطالعه خود برای کنکور گفت: زمان مطالعه‌ام پیش از شرکت در کنکور سراسری بین 8 تا 9 ساعت بود و این زمان مطالعه در هر روز تغییر می‌کرد. البته زمان مصرفی برای مطالعه بستگی به کلاس های درسی هم داشت و در تعطیلات وقت بیشتری برای مطالعه داشتم.

وی افزود: داوطلبان در مرحله اول پیش از حضور در جلسه آزمون کنکور باید آرامش خود را حفظ کنند. در مرحله بعد نوع شروع درس هم از اهمیت بالایی برخوردار است و در زمان مدرسه داوطلبان زمان بیشتری برای یادگیری دارند.

شاملو احمدی در پاسخ به این سوال که برای تحصیل در مدارس غیرانتفاعی چند میلیون تومان هزینه کرده است، اظهار کرد: مبلغ دقیق هزینه ها را نمی دانم؛ اما هزینه ای که خانواده ام پرداخت کردند زیر 200 میلیون تومان بوده که این رقم بسیار بالا است.

رتبه اول گروه آزمایشی زبان درباره اینکه از آموزشگاه های کنکور برای تبلیغات پول دریافت خواهد کرد یا نه، گفت: نمی دانم باید اول با خانواده در این خصوص مشورت کنم، چون فقط خودم نبودم که در این زمان هزینه کردم و از حمایت‌های خانواده هم برخوردار بودم و باید آنها هم در این مورد نظر بدهند.

وی در مورد مهاجرت به خارج از کشور برای ادامه تحصیل عنوان کرد: قصد دارم در دانشگاه‌های خارج از کشور درخواست پذیرش بدهم؛ اما فعلا در رشته فیزیک در دانشگاه های ایران ادامه تحصیل خواهم داد و بعد از آن برای مهاجرت تصمیم گیری خواهم کرد. اگر شرایط مهیا باشد تا مقطع لیسانس در ایران درس می خوانم و بعد برای تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه های خارج از کشور فکر خواهم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1023970

وب گردی

وب گردی