مدیر مرکز رشد واحد فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری منصوب شد

عضو هیئت علمی گروه برق واحد ساری طی حکمی از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به عنوان سرپرست مرکز رشد واحد ساری معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جواد بابایی معاون توسعه ومدیریت منابع واحد ساری در آیین معارفه سرپرست مرکز رشد واحد ساری با تاکید بر اهمیت حوزه دانش بنیان در برنامه ریزی های راهبردی دانشگاه، خواستار به کارگیری همه ظرفیت‌ها جهت سامان دادن به این حوزه شد.

وی بیان کرد: در تحولات جدید دانشگاه آزاد اسلامی فعال سازی مراکز رشد و فناور در حوزه دانش بنیان اولویت کاری معاونت پژوهش و فناوری بهه‌شمار می‌رود که باید در راستای تعالی و پویایی این حوزه تلاش کرد.

در ادامه این مراسم مجتبی رضایی راد مدیر پژوهش دانشگاه با بیان اینکه به دنبال کاهش مشکلات مرتبط با تجاری سازی برای واحدهای مستقر در این مرکز است، تاکید کرد: این مجموعه ان‌شالله با کمک هسته‌های فناور موجود، اعضای هیات علمی فرهیخته ، کارمندان زحمتکش و با تلاش مضاعف در راستای نیل به اهداف عالیه دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می‌دارد.
گفتنی است علی رضا قربانی استادیار گروه برق واحد ساری است و سابقه مدیریت این گروه را نیز در کارنامه خود دارد، همچنین قربانی از فعالان حوزه دانش بنیان در زمینه برق و الکترونیک به‌شمار می‌رود.
انتهای‌ پیام/

کد خبر: 1024006

وب گردی

وب گردی