تولید  کلاه نوزاد و لباس‌بارداری ضدامواج

بعد از توسعه فناوری شکم‌بندهای بارداری ضد امواج، یک شرکت نانویی به دنبال تولید کلاه نوزاد و لباس‌بارداری ضدامواج است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت نانوماد پارس پس از تولید و عرضه ۱۷ هزار شکم‌بند بارداری نانویی ضدامواج، کسب‌وکار خود را به سوی دیگر منسوجات توسعه داده است.

لاله ملک‌نیا، مدیرعامل شرکت نانوماد پارس گفت: پس از اولین تجربه تولید محصول از پارچه‌های نانویی ضدامواج، به دنبال توسعه محصولات دیگر هستیم. در ابتدای کار، روی شکم‌بندهای بارداری ضدامواج تمرکز کردیم که این کار منجر به تولید ۱۷ هزار شکم‌بند شد که در حال حاضر در بازار موجود است. با توجه به پتانسیل‌های پارچه‌های ضدامواج، تولید محصولات دیگر را نیز در دستور کار قرار دادیم به طوری که اکنون کلاه نوزاد و لباس بارداری از جمله محصولات تولیدی ما هستند.

ملک‌نیا درباره بازار محصولات جدید افزود: با توجه به جذابیت‌های این محصول در بازار خارج از کشور، به دنبال صادرات کلاه نوزاد و لباس‌بارداری ضدامواج هستیم از این رو با دو شرکت وارد مذاکره شدیم تا عاملیت فروش این محصولات در کانادا و اتحادیه اروپا را به عهده بگیرند. این محصولات با نام تجاری نانوکوپلاس به فروش خواهند رسید.

امواج الکترومغناطیسی امواجی هستند که به‌وسیله‌ عملکرد همرمان میدان‌های الکتریکی و مغناطیسی با اهداف مختلف تولید می‌شوند. به‌طور معمول از این امواج به‌منظور انتقال دیتا، صوت و تصویر استفاده می‌شود. استفاده از وسایلی نظیر تلفن‌های بی‌سیم، مایکروفر، تلفن همراه، اینترنت بی‌سیم (وای فای)، بلوتوث و همچنین قرارگیری در کنار دکل‌های برق فشارقوی می‌تواند جنین را در معرض امواج الکترومغناطیس قرار دهد. از این رو بهتر است خانم‌های باردار به‌منظور حفظ بهداشت و سلامت جنین در طول مدت بارداری، از شکم‌بندهای بارداری ضدامواج، استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت نانوماد پارس درباره دیگر محصولات این شرکت می‌گوید: دو محصول دیگر در بخش منسوجات نانویی آماده کرده‌ایم که در حال تست میدانی است. این منسوجات، البسه‌های توانبخشی مورد استفاده در فیزیوتراپی هستند که به بیماران دچار معلولیت و کسانی که به دنبال ایجاد ماهیچه هستند، کمک می‌کند. در واقع این منسوجات جایگزین پدهای فیزیوتراپی هستند که با انتشار امواجی با طول موج خاص، منجر به تحریک بافت شده و عملکرد درمانی دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024014

وب گردی

وب گردی