انتصاب رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران

شهردار تهران طی حکمی «مجتبی یزدانی» معاون خدمات شهری و محیط زیست را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، از سال‌ها قبل شهرداری تهران در ایام اربعین در داخل مرزهای کشور و همچنین در مسیر تردد زائران اربعین در کشور عراق، اقدام به ارائه خدمات به شهروندان می‌کند.

اقدامات شهرداری تهران در این سال‌ها صرفاً معطوف به اسکان و تغذیه زائران نبوده است و شهرداری تهران تلاش کرده است تا به کمک مسئولان عراقی برود.

در سال‌های قبل تعداد زیادی از نیروهای پاکبان شهرداری تهران به همراه وسایل و تجهیزات خود به کشور عراق رفته و در ایام اربعین اقدامات مهمی انجام می‌دهند.

از این رو هر ساله شهردار تهران یک نفر از معاونان خود را به عنوان رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران منصوب می‌کند.

امسال نیز شهردار تهران پیروز حناچی مجتبی یزدانی را به عنوان رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران انتخاب کرده است.

در متن حکم یزدانی آمده است: «با عنایت به تعهد، سوابق و تجارب جناب‌عالی در ارائه خدمت به زائران و سوگواران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) طی سال‌های گذشته، به موجب این حکم، با حفظ سمت، به عنوان «رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران و نماینده شهردار در ستاد مرکزی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با استعانت از ائمه اطهار(ع) و با برنامه‌ریزی مناسب و جلب همکاری و مشارکت سایر معاونان و شهرداران مناطق در انجام این مهم و خدمت به زائران و سوگواران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) موفق باشید».

انتهای پیام/

کد خبر: 1024059

وب گردی

وب گردی