تدارک جایگاه عرضه بهداشتی دام در منطقه 13 

در آستانه روز عرفه و عید سعید قربان، جایگاه عرضه بهداشتی دام در منطقه 13  به همراه برنامه های فرهنگی اجتماعی برای اجرای سنت حسنه قربانی جانمایی و آماده سازی شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده با اشاره به جانمایی و تجهیز جایگاه برای عرضه دام زنده و ذبح بهداشتی در آستانه روز عید سعید قربان گفت: با هدف رفاه شهروندان در دسترسی به دام بهداشتی ، ارتقاء بهداشت عمومی، حفظ زیبایی شهر، تمهیدات لازم برای اجرای سنت حسنه قربانی با راه اندازی جایگاه عرضه بهداشتی دام به همراه اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی، فضاسازی و نصب تبلیغات محیطی صورت گرفت.

وی افزود: اقدامات لازم جهت خدمات رسانی به شهروندان در این ایام صورت پذیرفته و جایگاه موقتی بدین مناسبت ودر فضای حدود ۱۳۰۰ مترمربع واقع در خیابان دماوند، بعد از پل خاقانی، انتهای خیابان هاشمی ، جنب بوستان زیتون راه اندازی شد.

شهردار منطقه 13 با بیان اینکه جایگاه ذبح بهداشتی دام دارای چهار سالن برای نگهداشت گوسفند زنده است افزود: به محض ورود دام به جایگاه، معاینات پزشکی توسط دامپزشکان انجام و دام های آلوده و مشکوک به آلودگی قرنطینه می شوند.

وی گفت: امسال در کنار عرضه دام، ارائه خدمات فرهنگی نیز در دستور کار قرار دارد که در همین راستا، تعدادی غرفه با عناوین غرفه فرهنگی، بازیافت،۱۸۸۸، کمیته امداد، پاسخگویی به سوالات شرعی متناسب با روز عرفه و عید قربان و... در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024095

وب گردی

وب گردی