مسئولان به شرکت‌های دانش بنیان اعتماد کنند

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر این که ما برای توسعه راهی جز در پیش گرفتن اقتصاد دانش بنیان نداریم، گفت: حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار گروه علم وفناوری ایسکانیوز، علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه و نانو که امروز عصر در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: اقدامات ستاد توسعه فناوری نانو می‌تواند الگویی مفید برای سایربخش ها باشد.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: خبرنگاران نقش بسزایی در حوزه علم و فناوری دارند؛ اقداماتی که برای اطلاع رسانی از پیشرفت‌های علمی شده علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس در مردم می‌تواند انگیزه‌های لازم را برای شرکت‌های دانش بنیان به وجود بیاورد.

وحدت با تاکید بر این که ما برای توسعه راهی جز در پیش گرفتن اقتصاد دانش بنیان نداریم، اظهار کرد: حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با شاره به این که در حال حاضر بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ شرکت دانش بنیان فعالیت می‌کنند، گفت: اطلاع رسانی پیشرفت‌های علمی کشور باعث‌ می‌شود مسئولان هم به شرکت‌های دانش بنیان اعتماد کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024124

وب گردی

وب گردی