مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دانشگاهی کشور در 17 مرداد

دیدار مدال‌آوران المپیادهای علمی و اعضای تیم ملی والیبال جوانان با رهبر انقلاب اسلامی، مهم‌ترین عنوان امروز روزنامه‌های دانشگاهی کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روزنامه‌ فرهیختگان و آفرینش از جمله روزنامه‌های دانشگاهی کشور هستند که اخبار و موضوعات حوزه آموزش عالی را منعکس می‌کنند.

مهم‌ترین عناوین امروز هفدهم مردادماه روزنامه فرهیختگان به شرح زیر است:

جلسه امید

تیتر و عکس یک جلد امروز پنجشنبه هفدهم مردادماه روزنامه فرهیختگان به دیدار مدال‌آوران المپیادهای علمی و اعضای تیم ملی والیبال جوانان با رهبر انقلاب اسلامی اختصاص دارد. این روزنامه با سه نفر از حاضران در جلسه دیدار نخبگان با رهبر انقلاب گفت‌وگو کرده و با تیتر «جلسه امید» به ابعاد مختلف این دیدار پرداخته است.

آموزش عالی تاکنون مسیر معکوس رفته است

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در شانزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به انتقاد از روند طی شده در آموزش عالی تاکنون پرداخته و تأکید کرده در دنیا دیگر جایی برای دانشگاه‌های نسل سوم هم نیست و دانشگاه‌های نسل چهام که دانشگاه‌هایی تأثیرگذار هستند، جامعه را در کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته، تحت تأثیر قرار داده‌اند.

دینداری در دانشگاه نسبت به متوسط جامعه بالاتر است

روزنامه فرهیختگان گفت‌وگوی بلندی با عیسی علیزاده انجام داده و از آخرین دستاوردها و مواضع جهاد دانشگاهی پرسیده است. معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی معتقد است تقسیم کار مشخصی در موضوعات فرهنگی دانشگاه‌ها انجام نشده و البته از توزیع ناعادلانه بودجه فرهنگی نیز گلایه کرده است. همچنین علیزاده اعتقاد دارد دینداری در دانشگاه نسبت به متوسط جامعه بالاتر است

مهم‌ترین عناوین امروز هفدهم مردادماه روزنامه آفرینش به شرح زیر است:

به نخبگی قانع نباشید

روزنامه آفرینش نیز مانند روزنامه فرهیختگان، عکس خود را به دیدار مدال‌آوران المپیادهای علمی و اعضای تیم ملی والیبال جوانان با رهبر معظم انقلاب اختصاص داده و صحبت‌های ایشان را تیتر کرده است؛ به نخبگی قانع نباشید، باید مرزهای دانش و فناوری را به پیش ببرید.

نتایج اولیه کنکور سراسری 98 اعلام شد

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 و آغاز فرایند انتخاب رشته برای داوطلبان، دیگر موضوعی است که مورد توجه روزنامه آفرینش قرار داشته و روی جلد رفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024169

وب گردی

وب گردی