لپ‌تاپ سامسونگ Galaxy Book S معرفی شد

سامسونگ جدیدترین لپ‌تاپ خود با نام «Galaxy Book S» را معرفی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به تازگی سامسونگ در رویداد «Unpacked» اقدام به معرفی چند محصول جدید از جمله گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس کرد. در این رویداد لپ تاپ جدید این شرکت «Galaxy Book S» نیز معرفی شد.

بیایید از نزدیک به ویژگی‌ها و قیمت Galaxy Book S نگاهی بیندازیم.

این دستگاه قدرت خود را از پردازنده «Snapdragon 8cx» می‌گیرد. این لپ تاپ که به لطف ساختار باریک و وزن سبک خود توجه‌ها را به خود جلب کرده، دارای طول عمر باتری به میزان 23 ساعت است.

این لپ تاپ صفحه نمایش 13.3 اینچی و وضوح تصویر Full HD را با رزولوشن 1080 1920 1920 پیکسل را به کاربران خود ارائه می‌دهد. سامسونگ که با Qualcomm همکاری نزدیکی دارد از پردازنده Snapdragon 8cx با مودم یکپارچه LTE در این دستگاه استفاده کرده است.

پردازنده «Snapdragon 8cx» که در این دستگاه استفاده شده دارای 8 هسته و سرعت « 8cx, 2.84 GHz » است.

از هشت هسته پردازنده این لپ تاپ 4 هسته از نوع « Cortex-A76» و 4 هسته دیگر « Cortex-A55 » هستند که قدرتی فزاینده به این محصول جدید سامسونگ می‌دهند.

قدرت گرافیکی مورد نیاز توسط پردازنده گرافیکی Adreno 680 تامین می‌شود، در حالی که این پردازنده مجهز به مودم X24 LTE است. سامسونگ می‌گوید طراحی باریکی که در لپ تاپ ارائه می‌دهد با پردازنده‌های کوالکام قابل دستیابی شده است.

استفاده از پردازنده‌ای به غیر از Intel و AMD در لپ تاپ نسبتاً غیرمعمول است. 8 GB RAM و 256 GB SSD با دو درگاه USB-C و یک جک هدفون از دیگر امکانات این لپ تاپ است.

تمرکز اصلی سامسونگ روی عملکرد باتری است. زیرا طول عمر باتری این دستگاه تا 23 ساعت است. با این حال، این مقدار در استفاده روزانه کم به نظر می‌رسد.

قیمت Galaxy Book S

قیمت این لپ تاپ که در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد 999 دلار تعیین شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024171

وب گردی

وب گردی