خبرنگاران، قلم را آلوده سیاست‌مداری جریان خاصی نکنند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خبرنگاران، قدر قلم را بدانند و آن را آلوده سیاست‌مداری جریان خاصی نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم تقدیر از خبرنگاران که صبح امروز پنجشنبه 17 مردادماه 98 در این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: ما بیش از هر زمانی نیازمند اصحاب رسانه هستیم. دست طلب به سوی خبرنگاران دراز می‌کنم تا خبررسان مشکلات مردم به ما باشند. به روابط عمومی وزارتخانه گفتم در درجه اول باید خدمات وزارت بهداشت را به مردم ارائه دهند و همچنین با کمک روابط عمومی باید گفتمانی دو سویه با مردم‌ ایجاد شود.

وی خطاب به خبرنگاران ادامه داد: قلم موهبتی الهی است که خداوند در کتاب آسمانی به آن سوگند خورده است، قدر قلم را بدانید و آن را آلوده سیاست‌مداری جریان خاصی نکنید. اگر قلم در جریان رانت‌خواری قرار گیرد، در‌ آینده خودی‌نویس‌ها را نگه خواهند داشت و خودنویس‌ها را خواهند شکست. امروز، روز وحدت ملی است و دشمنان قسم خورده در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. باید در راستای تقویت ملی تلاش کنیم و مقابل دشمنان بایستیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید بدانیم به عرصه پرچالشی در نظام سلامت گام گذاشته ایم. در حال حاضر با طوفان بیماری‌های غیرواگیر مواجه هستیم. بسیج کنترل فشار خون با کمک رسانه‌ها پیش رفت و رکورد تاریخی از این اقدام در ایران ثبت شد. برای دیابت، بهداشت روان و تغییر شیوه زندگی برنامه‌های زیادی داریم و برای و برای پیشبرد آن به‌رسانه نیازمندیم.

وی بیان کرد: می‌خواهم پیام‌رسان صدای خبرنگار را دایر کنند و خبرنگاران، پیام‌های مردم را از آن طریق بشنوم. هرگز دری به روی خبرنگاران بسته نمی‌شود. برای تغییر الگوی زندگی مردم به سمت زندگی بهتر و شرایط شاداب‌تر نیازمند رسانه هستیم تا با ظرافت لازم، این امر را به بدنه جامعه منتقل کند.

نمکی در پایان گفت: خبرنگاران بازوی اصلی وزارت بهداشت محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024173

وب گردی

وب گردی