توسعه دانش بنیان صنعت گردشگری در راستای مسئولیت اجتماعی واحد‌های اردبیل

هفدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی رئیس واحد اردبیل در هفدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل که با موضوع پیش بینی بودجه، ظهر امروز در واحد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تحقق اهداف و برنامه های بودجه امسال با همدلی، هم افزایی و کار جهادی امکان پذیر است و همه ما در سطح واحدهای استان باید تحرک خوبی برای عملیاتی شدن آن داشته باشیم.

وی به اهمیت مدیریت یکپارچه در سطح دانشگاه آزاد اسلامی در قالب بودجه اشاره کرد و افزود: سیاست های انسجام بخشی و یکپارچه سازی که از سوی سازمان مرکزی اعمال می شود با تدابیر و تلاش های اثربخش واحدهای دانشگاهی که با لحاظ شرایط بومی و محلی باید باشد،زمینه ساز موفقیت های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی هست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، ارزش های کلیدی در برنامه ها و فعالیت های دانشگاه را در سه محور تعالی معنوی، مساله گرایی و نوآوری مطرح کرد.

وی اهداف کلان دانشگاه را در گام دوم انقلاب اسلامی گام برداشتن در مسیر ارتقاء کیفیت آموزشی و پژوهشی و توسعه کارآفرینی و فناوری و تنوع بخشی خدمات و ارزش آفرینی های جدید دانشگاه برشمرد و افزود: مسئولیت اجتماعی استانی و شهرستانی واحدهای اردبیل در زمینه توسعه دانش بنیان صنعت گردشگری، نقش آفرینی در بهبود نظام سلامت استان و تقویت کشاورزی دانش محور است.

رسولی یادآور شد: تعالی بهره وری با پی گیری طرح های تحولی و بهبود مستمر در همه واحدهای دانشگاهی استان و معاونت ها، اصلی ترین راهبرد برای تحقق اهداف و برنامه ها و کیفیت بخشی دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، راه اندازی مرکز جامع مشاوره، فعال سازی کرسی های نظریه پردازی، راه اندازی مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی، راه اندازی آکادمی ورزشی فرهیختگان، تبدیل مزرعه حسن باروق به مزرعه دانش بنیان و گردشگری سبز، تجاری سازی ۱۲محصول دانش بنیان و ایجاد یک شرکت دانش بنیان جدید در زمینه چراغ روشنایی هوشمند و مهندسی معکوس سه محصول وارداتی صنعتی در مراکز تحقیقاتی دانشگاه را از جمله طرح های تحولی و ارزش افزا برشمرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1024178

وب گردی

وب گردی