پاداش‌ قهرمانان یونیورسیاد راضی‌کننده نیست/ به مهاجرت فکر نمی‌کنم

دانشجوی تکواندوکار دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پاداش ورزشکاران کشورهای دیگر برای قهرمانی در مسابقات جهانی زیاد است مثلا برای قهرمانی در مسابقات یونیورسیاد پاداش بسیار بالایی می گیرند.

میرهاشم حسینی دانشجوی رشته تربیت بدنی واحد میانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره قهرمانی در مسابقات تکواندو یونیورسیاد 2019 و اعزام تیم تکواندو دانشگاه آزاد به مسابقات جهانی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستم مدال طلا کسب کنم و در مجموع انفرادی و تیمی، دو مدال به دست بیاورم. مسابقات یونیورسیاد همیشه سطح بالایی داشته است؛ اما با وجود این یکی از بهترین نتایج ایران را رقم زدیم. حال با آمادگی که در این مسابقات به‌دست آوردیم برای اعزام به مسابقات جهانی تمریناتمان را پشت سر می گذاریم.

وی درباره شرایط سنی خود برای حضور در مسابقات دانشجویان جهان ادامه داد: من متولد سال 77 هستم و می‌توانم دو دوره دیگر نیز در یونیورسیاد شرکت کنم. البته همه چیز به کادر فنی بستگی دارد. اگر بتوانم از فیلترهای مسابقات انتخابی عبور کنم، باز هم افتخار عضویت در تیم ملی و حضور در یونیورسیاد را خواهم داشت.

دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه که سوابق درخشانی در مسابقات بین المللی دارد، تصریح کرد: امیدوارم مسئولان از ورزشکاران حمایت کنند؛ چه از نظر درسی و چه از لحاظ مالی و معنوی.

حسینی در مورد پاداش مدال‌آوران درمسابقات دانشجویان جهان خاطرنشان کرد: ورزشکارانی که توانستند مدال طلا کسب کنند، هزار یورو پاداش گرفتند و 500 یورو نیز برای قهرمانی تیمی به هر ورزشکار اهدا شد. هرچند این پاداش راضی‌کننده نیست؛ اما نمی‌توان کاری کرد.

وی افزود: من با ورزشکاران تیم ملی جمهوری آذربایجان صحبت کردم و گفتند: «برای مدال طلا، پاداش بسیار بیشتری می‌گیریم» و البته نتوانستند مدالی کسب کنند.

دانشجوی تکواندوکار دانشگاه آزاد اسلامی درباره این‌که آیا به مهاجرت از ایران و عضویت در تیم ملی کشورهای دیگری مانند آذربایجان فکر می‌کند، گفت: هرگز به مهاجرت از ایران فکر نکردم و به هیچ عنوان چنین قصدی ندارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024228

وب گردی

وب گردی