صادرات نانوداروی ضد سرطان ایرانی به سوریه

مدیر عامل یک شرکت نانویی از صادرات ۳۰۰۰ ویال نانوداروی ضدسرطان نانویی به کشور سوریه خبر داد و گفت: مراحل قانونی ثبت برای صادرات نانوداروی ضدسرطان به کشورهای ارمنستان، لبنان و عراق نیز در حال انجام است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت اکسیر نانو سینا موفق به صادرات محصولات دارویی به کشورهای مختلف آسیایی شده و همچنین در حال طی مراحل قانونی برای صادرات این دارو به اروپا است.

مهناز قمی، مدیرعامل شرکت اکسیر نانو سینا ضمن تأکید بر تداوم توسعه بازار نانودارو این کشور در خارج از کشور گفت: تاکنون 3هزار ویال نانوداروی ضدسرطان سینادوکسوزوم به کشور سوریه صادر شده است. همچنین برای صادرات این نانوداروی ضدسرطان به ارمنستان، لبنان و عراق نیز مراحل قانونی ثبت دارو در حال انجام است.

قمی درباره محصولات در دست توسعه این شرکت تصریح کرد: 4 داروی شیمی‌درمانی بر پایه نانولیپوزوم، ۵ مکمل بر پایه مایسل و سه محصول بر پایه ژل و پماد نیز در دست توسعه است که انتظار می‌رود تا پایان امسال این دو محصول به مرحله تولید برسند.

مدیرعامل شرکت اکسیر نانو سینا با اشاره به فروش قابل توجه این نانو محصولات در بازار داخل گفت: این نانوداروها در بازار مورد پذیرش قرار گرفته و مردم به این داروها اعتماد پیدا کرده‌اند. به طوری که در طول یک سال گذشته فروش این محصولات در بازار داخل ۲۰۰ درصد رشد داشته است. بازخورد مثبت دارو در بازار و راهبردهای بازریابی از جمله دلایل رشد فروش این محصولات بوده است. البته ما تلاش‌های زیادی برای ایجاد اعتماد عمومی روی این محصولات کرده‌ایم. برای مثال برای دارو سیناکورکومین ۳۰ آزمون بالینی انجام شده که نتایج آن روی سایت شرکت قابل دسترسی بوده و بخشی از نتایج آن نیز به صورت مقالات علمی منتشر شده است. همچنین پتنت فناوری سینادوکسوزوم نیز در دفتر اختراعات آمریکا به ثبت رسیده است.

کورکومین به علت عدم انحلال در آب، قابلیت جذب توسط بدن را ندارد، لذا محلول سازی کورکومین در محیط آبی دارای اهمیت فراوانی است. این شرکت با استفاده از فناوری‌ نانو انحلال‌پذیری کورکومین را در بدن افزایش داده است. به طور کلی مهم‌ترین اثرات کورکومین اثرات ضدالتهابی، آنتی اکسیدانی و پیشگیری کننده از سرطان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024257

وب گردی

وب گردی