کارگاه تربیت مربی انقلاب اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد

گارگاه آموزشی سه روزه تربیت مربی مفاهیم انقلاب اسلامی با محوریت تبیین نقشه راه گام دوم ویژه استادان واحدهای استان تهران از 15 تا 17 مردادماه به میزبانی واحد تهران شمال برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، سلسله کارگاه های آموزشی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با عنوان "طرح بعثت" و با همکاری بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی در تاریخ های 15، 16 و 17 مردادماه در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

در این کارگاه های آموزشی که با هدف تربیت مربی مفاهیم انقلاب اسلامی، ویژه استادان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد، مباحثی با محوریت تبیین نقشه راه گام دوم انقلاب توسط اساتیدی از بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی تدریس شد.

از جمله این مباحث، دروسی تحت عناوین فرایند و مکتب بود که توسط حجت الاسلام دکتر ثقفی، رئیس بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب، در صبح و عصر روز اول برگزاری کارگاه ها به صورت مجزا تدریس گردید.

درس تحول معنوی که توسط استاد علی پور و درس نهضت انتظار که توسط استاد محمدحسین طاهری ارائه شد، برنامه روز دوم این کارگاه ها بود.

در روز پایانی این کارگاه ها نیز درس فصول هدایت‌گری توسط حجت الاسلام ثقفی و درس نقشه راه توسط استاد سیدمحسن موتورچی تدریس شد.

قابل ذکر است که به همت بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی، تاکنون ده جلد کتاب با موضوع نقشه راه دولت اسلامی بر مبنای بیانیه گام دوم و با هدف ایجاد تحول معنوی در اقشار خاص جامعه تدوین شده و آماده چاپ است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1024258

وب گردی

وب گردی