شروع فعالیت مراکز مشاوره، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته در الیگودرز

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز از راه‌اندازی و آغاز به کار دفتر مشاوره و هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه توسط واحد الیگودرز خبر داد.

سیدمحمدعلی حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در الیگودرز، از راه‌اندازی و آغاز به کار دفتر مشاوره و هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه توسط واحد الیگودرز خبر داد.

وی افزود: با اعلام نتایج آزمون سراسری، دفتر مشاوره و هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه با حضور کارشناسان و مشاوران مجرب توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز با همکاری آموزش و پرورش شهرستان شروع به کار کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز ادامه داد: این مرکز به همت حوزه آموزش دانشگاه با حضور کارشناسان و مشاوران مجرب دانشگاهی در محل دانشکده علوم انسانی به ارائه مشاوره، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته می‌پردازد تا داوطلبان بتوانند با آگاهی کامل رشته و دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب کنند.

حسینی بیان کرد: فرآیند مشاوره و انتخاب رشته برای تمام داوطلبان به‌صورت کاملاً رایگان با هدف آشنایی بیشتر داوطلبان با رشته‌های تحصیلی و دانشگاه‌های کشور انجام می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز با بیش از ۱۳۰ رشته تحصیلی یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین واحدهای دانشگاهی در استان لرستان است.

کد خبر: 1024273

وب گردی

وب گردی