شروع فعالیت مراکز مشاوره، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته واحد ورامین-پیشوا

دفاتر مشاوره و هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه با حضور کارشناسان و مشاوران مجرب و متخصص آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ورامین پیشوا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدورامین-پیشوا با تأکید بر اهمیت انتخاب رشته مناسب از سوی داوطلبان ورود به دانشگاه گفت: یکی از اساسی ترین تصمیماتی که محصلان در روند تحصیل خود رو به رو هستند انتخاب رشته دانشگاه بوده و از این رو روند انتخاب یک مرکز مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته ی کارآزموده و آگاه در آینده تحصیلی و شغلی فرد بسیار تاثیر گذار است.

حامد زارعی آخرین گام کلیدی دانش آموزان برای ورود به دانشگاه را انتخاب رشته مناسب برشمرد و ادامه داد: قطعاً یکی از مهم ترین مراحل دوران تحصیل مرحله انتخاب رشته است و به عبارت دیگر یک انتخاب نادرست می‌ تواند زحمات چندین و چند ساله داوطلب ورود به دانشگاه را تحت تأثیر قرار دهد.

سرپرست معتبرترین مرکز آموزش عالی جنوب استان تهران افزود:از سویی یک انتخاب رشته درست و منطقی می‌ تواند داوطلب کنکور را به رشته‎ای که به آن علاقه داشته برساند و این امر منتج به رضایت شغلی، اشتغال هدفمند و کاهش نرخ بیکاری و افزایش بهروری شغلی در جامعه خواهد شد.

دکتر حامد زارعی افزود: این مراکز با حضور کارشناسان و مشاوران مجرب دانشگاهی در محل دانشکده کشاورزی و سما ورامین و پردیس دانشگاهی قرچک و سایت پیشوا به ارائه مشاوره، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته می‌پردازد تا داوطلبان با آگاهی کامل دانشگاه خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1024280

وب گردی

وب گردی