دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، پیشتاز در کسب مدال المپیاد دانشجویان علوم پزشکی

۵ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در مراسم اختتامیه یازدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور موفق به کسب مدال برنز شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، 5 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران که در دومین مرحله آزمون المپیاد علوم پزشکی شرکت کرده بودند موفق به کسب 5 مدال برنز در حیطه های مختلف گروهی و انفرادی شدند.

نگار عباسی، دانشجوی دانشجوی رشته پزشکی، موفق به کسب مدال برنز گروهی در حیطه کارآفرینی، شروین عطایی، دانشجوی رشته پزشکی، موفق به کسب مدال برنز گروهی در حیطه کارآفرینی، آریا حسن پور، دانشجوی رشته دندانپزشکی، موفق به کسب مدال برنز انفرادی در حیطه علوم پایه ، فاطمه پارنج، دانشجوی رشته پرستاری، موفق به کسب مدال برنز در حیطه آموزش پزشکی و نگین زارع، دانشجوی رشته دندانپزشکی در حیطه مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت نیز موفق به کسب مدال برنز شد.

دکتر سیدحمید جمال الدینی با حضور در این مراسم گفت: کسب افتخارات دانشجویان آغازگر یک حرکت در دانشگاه برای کسب افتخارات بیشتر است.

لازم به ذکر است تعداد مدالهای کسب شده دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در یازدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی نسبت به سالهای قبل متفاوت بوده است و نسبت به برخی از دانشگاه های دولتی تیپ 1 و تیپ 2 موقعیت دانشگاه آزاد اسلامی در وضعیت بهتری قرار گرفته است که این امر منجر به انتخاب برتر دانشجویان در سالهای آتی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024284

وب گردی

وب گردی