اهدای جسد به ارتقای آموزشی دانشجویان علوم پزشکی کمک می کند

هیات رئیسه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از داوطلب اهدای جسد به این دانشگاه تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، روز گذشته در جلسه ای با حضور سیدعلی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، معاونان، روسای دانشکده ها و برخی مدیران از مهربان فیروزگری، داوطلب اهدای جسد به دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تقدیر و تشکر کردند.

ابطحی در این جلسه ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای مهربان فیروزگری گفت: اهدای جسد رفتار حسنه ایست و هر بار که دانشجویان علمی می آموزند و در عمل پیاده می کنند، اثر خیر آن برای متوفی باقی خواهد ماند.

وی در ادامه افزود: افرادی که برای این امر پیش قدم می شوند، درک بزرگی دارند و با نیت خوش خود، سندی زنده برای خانواده خود هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اظهار کرد: عمل اهدای جسد به ارتقای آموزشی دانشجویان علوم پزشکی بسیار کمک می کند و نشان از روشنفکری و تفکر وسیع اهدا کننده دارد.

ابطحی در پایان از نقش موثر روابط عمومی و رسالت این بخش در ارتباط با مخاطبان نیز تقدیر و تشکر کرد که باعث ایجاد این پیوند و عمل پسندیده شد.

وی خاطرنشان کرد: با انتشار اخبار اهدای جسد و رسانه ای شدن این عمل پسندیده از دو سال قبل و شرکت در مراسم تدفین اولین اهدا کننده جسد، تعداد داوطلبان افزایش پیدا کرده و امروز هفتمین داوطلب اهدای جسد را داریم. بدون تردید نقش روابط عمومی در این مهم بسیار کارآمد و قابل ستایش است.

در ادامه این مراسم مهربان فیروزگری فرزند خدامراد در کمال صحت و سلامت جسد خود را بعد از مرگ برای آموزش دانشجویان به دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران اهدا کرد.

فیروزگری متولد سال 1314 بوده و تحصیلات خود را در رشته مهندسی برق و االکترونیک در کشور هندوستان گذرانده است.

بنابر اظهار نظر نامبرده وی پس از فارغ التحصیلی به مدت 10 سال در کشور هندوستان مشغول به کار می شود. پس از آن در زمینه ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی در صنایع کشور ایران کار می کند و در سالهای پایانی خدمت خود در بخش مالی مکتب امیرالمومنین و کار با دستگاه های پزشکی، هماتولوژی، بیوشیمی و الکتروکاردیوگرافی فعالیت داشته است.

خاطر نشان می شود مهربان فیروزگری، هفتمین داوطلب اهدای جسد به این دانشگاه است که از طریق سایت روابط عمومی اقدام به ثبت درخواست خود کرد.

کد خبر: 1024289

وب گردی

وب گردی