راه اندازی مرکز ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به داوطلبان آزمون سراسری

مرکز مشاوره حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد با همکاری روابط عمومی این واحد دانشگاهی اقدام به راه اندازی مرکز ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی تحصیلی به داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسر سال 1398 دانشگاه ها کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در مراسم افتتاح مرکز خدمات مشاوره و راهنمایی تحصیلی با اشاره به امکانات گسترده دانشگاه آزاد اسلامی و بر خورداری از مجرب ترین اساتید، بهترین و به روز ترین امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی و فضاهای آموزشی، ورزشی و تسهیلاتی که دانشگاه برای دانشجویان در نظر گرفته گفت: باید با معرفی درست این قابلیت ها تلاش کنیم تا اولویت نخست داوطلبان برای ادامه تحصیل دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

حمید رضا زهره ای معاون فرهنگی و دانشجویی واحد خرم آباد نیز در این مراسم گفت: به دنبال ارسال دستورالعمل سازمان مرکزی در خصوص ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به داوطلبان آزمون سراسری سال 1398 واحد خرم آباد اقدام به راه اندازی و تجهیز این مرکز نمود.

وی افزود: با توجه به اینکه شناخت و آگاهی از رشته های تحصیلی، دروس و سرفصل ها کمک شایانی به داوطلبان در انتخاب رشته تحصیلی می کند تلاش شده در این مرکز از حضور اساتید مجرب که آشنایی کامل و سابقه کار در این زمینه را دارند استفاده شود.

حسن نیک رنگ مسئول مرکز مشاوره دانشجویی واحد خرم آباد نیز در ادامه این مراسم گفت: این مرکز همه روزه صبح و عصر کلیه خدمات مشاوره ای را به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرارمی دهد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1024299

وب گردی

وب گردی