امکان ادامه تحصیل در کنار خانواده با ایجاد تسهیلات رفاهی و مالی در دانشگاه آزاد

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد تسهیلات رفاهی و مالی مناسب شرایط ادامه تحصیل دانشجویان در کنار خانواده را فراهم کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، سیدمسعود داودی معاون علمی واحد شاهین‌شهر عصر دیروز در همایش مشاوره انتخاب رشته و هدایت تحصیلی در جمع داوطلبان ورود به دانشگاه با اشاره به لزوم انتخاب آگاهانه و هوشمندانه برای انتخاب دانشگاه خاطرنشان کرد: داوطلبان با آینده‌نگری دقیق می‌بایست اقدام به انتخاب رشته و دانشگاه محل تحصیل نمایند و از انتخاب‌های احساسی اجتناب کنند.

وی افزود: در انتخاب رشته توجه به علاقمندی داوطلب و همچنین شرایط اقلیمی، جغرافیایی و خانوادگی بسیار حائز اهمیت است و داوطلبان باید متناسب با شرایط فردی و اجتماعی اقدام به انتخاب صحیح رشته نمایند.

این چهره دانشگاهی با مقایسه سطح کیفی آموزشی و پژوهشی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با اعتبار بین المللی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان اسلام می‌باشد و این در حالی است که موسسات آموزشی عالی از این میزان اعتبار برخوردار نیستند.

وی اضافه کرد: در برخی موارد انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به خانواده، به دلیل کاهش آسیب‌ها و تحمیل هزینه گزاف به دانشجویان بسیار هوشمندانه تر از انتخاب دانشگاه روزانه دور از محل سکونت و یا موسسات آموزش عالی است.

داودی امکان استفاده از تسهیلات رفاهی و مالی مناسب به دانشجویان را فرصت مناسبی برای ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد برشمرد و عنوان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی امکان استفاده از وام‌های بلندمدت وزارت علوم، وام‌های قرض الحسنه بانکی، میان مدت، کوتاه مدت، تخفیف و تقسیط شهریه وجود دارد.

وی افزود: در استان اصفهان 28 واحد دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت دارد و واحد شاهین‌شهر با دارا بودن 44 رشته تحصیلی گزینه مناسبی برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی به شمار می‌رود.

معاون علمی واحد شاهین‌شهر پژوهش محوری و مهارت افزاییی در دانشگاه را ضروری دانست و تصریح کرد: استفاده از اساتید مجرب با مرتبه علمی دانشیاری و استادیاری و نیز برخورداری از امکانات گسترده کتابخانه‌ای، آزمایشگاهی و کارگاهی موجب غنای علمی در واحد دانشگاهی شاهین‌شهر شده است.

وی اضافه کرد: همجواری دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر با صنایع مهم کارگاهی و استراتژیک استان اصفهان و نیز انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری متعدد با سازمان‌ها و کارخانجات زمینه اشتغال دانش‌آموختگان را فراهم کرده است.

در ادامه این همایش نرگس عطریان عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و ایمان قادری کارشناس مشاور انتخاب رشته به بیان موارد و نکات مهم برای انتخاب رشته مواردی را بیان کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1024358

وب گردی

وب گردی