نقش بشقاب پرنده در انتخابات آمریکا!

برنی سندرز که به عنوان سناتور شهر ورمونت در مجلس سنای آمریکا ایفای نقش می‌کند در یک برنامه تلویزیونی وعده داد که در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور آمریکا اطلاعاتی در مورد فرم‌های زندگی بیگانه و اشیای پروازی ناشناس را فاش می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، برنی سندرز که اینک به عنوان سناتور شهر ورمونت در مجلس سنای آمریکا ایفای نقش می‌کند در یک برنامه تلویزیونی وعده داد که در صورت انتخاب به عنوان رئیس جمهور آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ اطلاعاتی در مورد فرم‌های زندگی بیگانه و اشیای پروازی ناشناس(یوفو) را فاش کند.

در این مصاحبه مجری از او پرسید: اگر شما انتخاب شوید و اطلاعاتی درباره «بیگانگان» به دست آورید، این اطلاعات را افشا می‌کنید؟ ساندرز ضمن بازی با کلمات در پاسخ گفت: من به سوال شما اینطور پاسخ می‌دهم همسرم اصرار دارد که من بگویم.

وی زمانی که با پافشاری مجری برنامه روبرو شد، در برابر بیش از پنج میلیون نفر که این مصاحبه را تماشا می‌کردند، موافقت کرد که در صورت رسیدن به سمت ریاست جمهوری و دسترسی به برخی پرونده‌های محرمانه، اطلاعات را در اختیار مردم بگذارد!

لازم به یادآوری است که در دوره قبل، هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات آمریکا نیز مدعی شد اگر رئیس‌جمهور آمریکا شود، یک بار برای همیشه تمام مدارک مربوط به موجودات فضایی و اشیای ناشناس پرنده را برای همه مردم افشا خواهد کرد.

وی در یک مصاحبه گفت: ممکن است هوشمندان فرازمینی پیشتر به زمین آمده باشند و علاقمند است از منطقه ۵۱ در نوادا؛ پایگاه نظامی فوق محرمانه‌ای که گفته می‌شود مشکوک به نگهداری اسنادی از حضور فرازمینی‌ها در زمین است، دیدن کند.

باراک اوباما نیز قول داده بود حقایقی در مورد بیگانگان فضایی و اشیای ناشناس پرنده را افشا کند که البته تنها به یک وعده، خاتمه یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024361

وب گردی

وب گردی