اعلام قیمت هر کیلو دام زنده در روز عید قربان

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: قیمت هر کیلو دام زنده امروز ۴۷ هزار تومان است و بنا داریم قیمت را بین ۴۵ تا ۴۷ هزار تومان نگه داریم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید سعید راد امروز در حاشیه بازدید از یکی از مراکز عرضه دام بهداشتی در جمع خبرنگاران گفت: ما ۲۴ عرضه مرکز دام داریم که ۲۱ مرکز موقت و ۳ مرکز دایمی است.

وی گفت: امسال حدود ۳۰ هزار دام را برای عرضه در محل‌های تعیین شده در نظر گرفته ایم که نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ هزار عدد بیشتر است.

راد درخصوص مزیت این مراکز گفت: مزیت این مراکز این است که همراه با نظارت سازمان دامپزشکی بوده و دام از هر لحاظ معاینه می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: قیمت دام امروز ۴۷ هزار تومان است که بنای ما این است قیمت را بین ۴۵ تا ۴۷ تومان نگه داریم.

وی در پاسخ به این سوال که شهروندان گلایه داشتند و می‌گویند تلویزیون قیمت دام را ۴۲ تا ۴۵ هزار تومان اعلام کرده است گفت: هر کسی می‌تواند با قیمت ۴۲-۴۵ هزار تومان عرضه کند بیاید در مراکز و در آغل‌های در نظر گرفته شده دام عرضه کند.

راد گفت: قیمت دام سبک بسته به عرضه و تقاضا است و هر کسی که دامی دارد که می تواند دام را ۴۲ تا ۴۵ عرضه کند بیاید و ما پذیرای عرضه آن خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: امروز تا ساعت ۱۹ مراکز باز خواهند بود و فردا از ۵ صبح تا ۳ بعد از ظهر خدمت رسانی خواهیم کرد.

راد همچنین درخصوص مشکلات احتمالی لاشه گوسفندان گفت: صد درصد ما به ازای ریالی بخش های مشکل دار لاشه دام به شهروندان بازگردانده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024417

وب گردی

وب گردی