جزئیات  روند تخصیص بودجه به تشکل‌ها و نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات روند تخصیص بودجه به تشکل‌ها و نشریات دانشجویی را اعلام کرد.

ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره جزئیات بودجه تشکل ها و نشریات دانشجویی در برنامه بودجه بندی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: برای تشکل های دانشجویی، کانون ها و هیئت‌های مذهبی سرانه ای در نظر گرفته شده است تا از این طریق سطح‌بندی شوند.

وی افزود: تشکل‌های دانشجویی نسبت به سطحی که در آن قرار دارند، بودجه ای برای هزینه های جاری آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد؛ ملاک سطح بندی تشکل‌ها، فعالیت های آن‌ها است که باید مورد تایید اداره کل تشکل‌های دانشجویی قرار گیرد.

کلانتری ادامه داد: برای این که تشکل ها بتوانند درباره فعالیت‌های خود به طور مستقل تصمیم گیری کنند و محافل خود را گرم نگه دارند، مبلغی به آن اختصاص داده خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بودجه برنامه ای تشکل‌های دانشجویی تصریح کرد: تشکل های دانشجویی همانند سال های گذشته، برنامه های فرهنگی و سیاسی خود را به شورای فرهنگی اعلام می کنند و از بودجه فرهنگی واحد، مبلغی برای آن ها اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به بودجه نشریات دانشجویی گفت: برای حمایت از نشریات دانشجویی، سرانه ای در نظر گرفته شده است؛ کلیه هزینه های چاپ نشریه برعهده واحدهای دانشگاهی است و اعضای نشریه متحمل هزینه‌ای نخواهند شد؛ اما برای تامین هزینه های جاری افرادی که در نشریه فعالیت می کنند، مبلغی گرفته شده است که به آن ها پرداخت خواهد شد.

کلانتری درباره امتیازات پایان نامه دکتری و ارشد با موضوعات فرهنگی خاطرنشان کرد: پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری که در اولویت‌های ذکر شده درباره پایان نامه ها قرار بگیرند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت؛ برای پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری با موضوعات فرهنگی، مبلغی به عنوان پشتیبانی و کمک هزینه در نظر گرفته می‌شود. دانشجویان باید پایان نامه‌های خود را به معاونت فرهنگی واحد عرضه کنند و در صورتی که مورد موافقت شورای فرهنگی قرار بگیرد، مبلغی به آن‌ها داده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024420

وب گردی

وب گردی