مأموریت صندوق پژوهش و فناوری، حمایت از تجاری سازی محصولات دانش بنیان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد از تاسیس صندوق پژوهش و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: ماموریت این صندوق حمایت از تجاری سازی محصولات فناوری است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از پایگاه خبری واحد نجف آباد، امیررضا نقش در نشست شورای راهبردی مدیران مراکز تحقیقاتی این واحد با اشاره به تغییر و تحولات ساختاری و تبدیل معاونت ها به معاونت های موضوعی در دانشگاه آزاد اسلامی، خاطر نشان کرد: هر راهبردی نیاز به بررسی و تحلیل وضع موجود دارد تا با شناخت آسیب‌ها و چالش‌های آن، راهکار مناسب اتخاذ شود. وی ادامه داد: اتخاذ راهبرد مناسب نیازمند طراحی شرایط مطلوب بر اساس شرایط موجود است.

نقش با اشاره به تغییر استراتژی و رویکرد در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این تحول مورد تاکید مدیران ارشد دانشگاه است و تمامی شئونات دانشگاه آزاد اسلامی را در بر می گیرد. وی افزود: تحقق این امر نیازمند یک مهندسی مجدد و اساسی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور است.

رئیس واحد نجف آباد با اشاره به لزوم ایجاد رویکرد تحولی در سازمان ها اظهار کرد: تغییر و تحول یکی از مهمترین استراتژی هایی است که باید مورد توجه جدی هر سازمانی قرار گیرد و سازمان ها باید در اندیشه تغییر و تحول به سمت بهبود کیفیت و بهره وری باشند. وی اضافه کرد: هر تحولی باید ابتدا با ترمیم ساختارها آغاز شود اما نباید فقط به ساختار اکتفا شود.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با دارا بودن ۱۰ دانشکده و ۱۲ مرکز تحقیقاتی فعال، زمینه مناسبی جهت انجام فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی را داراست و حمایت همه جانبه از این مراکز در دستور کار این واحد قرار دارد.

کد خبر: 1024427

وب گردی

وب گردی