نوزاد ربوده شده  از بیمارستان  کنار یک مسجد پیدا شد/ نوزادسالم است

دادستان عمومی و انقلاب شهریار از پیدا شدن نوزاد ربوده شده در این شهرستان خبر داد و گفت: فردی نوزاد را با همان پتوی بیمارستان و دستبندی که در بیمارستان در دست وی بوده رو به روی مسجدی در شهرستان شهریار قرار داده و محل را ترک کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهریار از پیدا شدن نوزاد ربوده شده در این شهرستان خبر داد و گفت: فردی نوزاد مذکور را با همان پتوی بیمارستان و دستبندی که در بیمارستان در دست وی بوده مقابل مسجدی در شهرستان شهریار قرار داده و محل را ترک کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: هم اکنون این نوزاد در سلامت کامل به سر می‌برد و اقدامات لازم جهت معاینه وی در دست انجام است.

وی تصریح کرد: اقدامات لازم جهت شناسایی فردی که این نوزاد را در مقابل مسجد رها کرده با بررسی دوربین‌های مداربسته محل در دست انجام است.

گفتنی است، ۱۲ مرداد سال جاری، دادستان عمومی و انقلاب شهریار از بازداشت سه پرستار و یک نگهبان بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان در خصوص ربودن یک نوزاد خبر داد و گفت: این افراد که از پرسنل بیمارستان بودند در پی سهل انگاری بازداشت شدند.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1024439

وب گردی

وب گردی