امکانات و خدمات آموزشی متفاوتی برای نخبگان سما در نظر خواهیم گرفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در مراسم تجلیل از 23 دانش‌آموز سمایی پذیرفته شده در آزمون تیزهوشان از ارائه امکانات و خدمات متفاوت برای نخبگان سما خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی رئیس واحد اردبیل در مراسم تجلیل از 23 دانش‌آموز مدارس سمای اردبیل که در آزمون تیزهوشان پذیرفته شده‌اند، گفت: سرنوشت سی سال آینده کشور توسط دانش‌آموزان فعلی رقم‌خواهد‌خورد و هر چه برای آنها هزینه‌شود، باز هم، کم است. لذا ما مایل هستیم تا دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان پذیرفته‌شده‌اند همچنان در سما ادامه‌ی تحصیل دهند و برای آنها خدمات آموزشی و امکانات متفاوتی در نظر خواهیم گرفت.

رسولی افزود: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی ارتباط مناسب با آموزش و پرورش می‌باشد و این مهم به واسطه‌ی سما امکان‌پذیر است به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا سما به عنوان انتخاب برتر خانواده ها تبدیل‌شود.

پذیرش کم نظیر دانش آموزان سما در آزمون استعدادهای درخشان به واسطه استفاده از بهترین‌ها رخ داده است

در ادامه محمد اثنی عشری معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی (سما) واحد اردبیل گفت: در راستای بهبود مستمر در مجموعه سما، بهترین معلم‌ها استخدام شده و بروزترین امکانات نیز در مدارس به‌کار گرفته‌شده است و در نتیجه آن 23 دانش‌آموز در آزمون استعدادهای درخشان پذیرفته‌شدند.

محمد اثنی‌عشری ادامه داد: از سایر نتایج این بهبود مستمر، پیشرفت کیفی مدارس با ارتقاء 12 پله‌ای سما در رتبه‌بندی مدارس غیرانتفاعی و پیشرفت کمّی به تعداد 650 نفر است که در یک سال اخیر بدست آمده است و تلاش ما در برنامه پنج ساله این است که قبولی سمائیان در آزمون تیزهوشان به یک امر عادی بدل شود.

وی افزود: با افتخار اعلام می‌کنم که تمام درآمدهای سما فقط برای همین مجموعه هزینه‌شده و خواهد شد تا پیشرفت در عرصه‌های مختلف همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر: 1024441

وب گردی

وب گردی